CONNECT:  
           

Η κόκκινη πόρτα της ομορφιάς

Λένα Ιωαννίδου Κυριακή, 1 Νοεμβρίου 2015
Λένα Ιωαννίδου
Chief Editor
 

Διαφήμιση της συλλογής μακιγιάζ της  Elizabeth Arden, Magenta H συναρπαστική ιστορία της αξιότιμης δεσποινίδος Φλόρενς Ναϊτινγκέιλ Γκράχαμ ή αλλιώς, Elizabeth Arden.

1884. Γεννιέται στο Γούντμπριτζ, ένα μικρό χωριό κοντά στο Οντάριο του Καναδά, η Φλόρενς Ναϊτινγκέιλ Γκράχαμ. Μεγαλώνοντας, οι οικονομικές δυσκολίες της οικογένειας την αναγκάζουν να εγκαταλείψει το σχολείο και να παρακολουθήσει μαθήματα νοσηλευτικής. Στο εργαστήριο του νοσοκομείου που πιάνει δουλειά σκέφτεται για πρώτη φορά να ασχοληθεί με τα καλλυντικά, βλέποντας ένα νεαρό χημικό να πειραματίζεται με μια φόρμουλα κατά της ακμής.

1908. Η 24χρονη Καναδή φτάνει στη Νέα Υόρκη με σκοπό να κυνηγήσει την τύχη της. Αξιοποιώντας τις γνώσεις της στη λογιστική και το έμφυτο ταλέντο της στις δημόσιες σχέσεις βρίσκει γρήγορα δουλειά, πρώτα σε μια φαρμακευτική εταιρία και στη συνέχεια στο ινστιτούτο αισθητικής της μαντάμ Αντέρ.

1910. Έχοντας μάθει τα μυστικά της δουλειάς παίρνει το ρίσκο να ανοίξει το δικό της σαλόνι ομορφιάς. Δανείζεται 6000 δολάρια από τον αδελφό της, διαλέγει το εύηχο όνομα Elizabeth Arden για την επιχείρηση και …για τον εαυτό της και νοικιάζει ένα κτίριο στην 5η λεωφόρο και βάφει την πόρτα του κατακόκκινη για να ξεχωρίζει. Η Red Door της Elizabeth Arden ανοίγει. Η επιτυχία είναι τεράστια. Τα νέα για τις αποτελεσματικές θεραπείες προσώπου που εφαρμόζει η ίδια η Elizabeth Arden στις πελάτισσές της διαδίδονται από στόμα σε στόμα και τα καλλυντικά που διατίθενται στο ινστιτούτο της γίνονται ανάρπαστα. Παρατηρώντας στο πρώτο της ταξίδι στο Παρίσι πως οι κομψές αστές είναι πάντα μακιγιαρισμένες, δημιουργεί τις δικές της φόρμουλες για ρουζ , πούδρες, σκιές ματιών και κραγιόν και επιβάλλει το μακιγιάζ στη συντηρητική Αμερική.

1912. Η Elizabeth Arden συμμετέχει μαζί με 15.000 σουφραζέτες σε πορεία για τα δικαιώματα των γυναικών. Φορούν όλες κόκκινο κραγιόν –σύμβολο μαχητικότητας-το οποίο τους έχει φυσικά προμηθεύσει η ίδια.

1914. Σε συνεργασία με ομάδα χημικών δημιουργεί την Venetian Cream Amoretta, μια επαναστατική κρέμα προσώπου όχι βαριά και λιπαρή όπως οι άλλες, αλλά ανάλαφρη και με ευχάριστο άρωμα. Το 50χρονο ντέρμπι ομορφιάς ανάμεσα στην Elizabeth Arden και την Helena Rubinstein έχει μόλις αρχίσει. Οι δύο γυναίκες δεν συναντήθηκαν ποτέ.

1922. Ανοίγει το πρώτο σαλόνι αισθητικής Elizabeth Arden στο Παρίσι. Σύντομα ακολουθούν και άλλα στη Νότια Αμερική και την Αυστραλία. Πρωτοπόρος της ολιστικής προσέγγισης στην ομορφιά, η miss Arden συμβουλεύει τις πελάτισσές της να ενυδατώνουν την επιδερμίδα τους, να αποφεύγουν τον ήλιο και να κάνουν καθημερινά γιόγκα.

1929. Παρά το οικονομικό κραχ η εταιρεία επεκτείνεται. Με περισσότερους από 1000 υπαλλήλους και έσοδα που φτάνουν τα 4 εκατομμύρια δολάρια, γίνεται η πρώτη μάρκα ομορφιάς με spa και σημεία πώλησης σε όλη την Αμερική και εξαγωγές στην Ευρώπη.

1930. Η Red Door μετακομίζει στον αριθμό 691 της 5ης λεωφόρου-όπου βρίσκεται μέχρι σήμερα- και η Elizabeth Arden δημιουργεί μια «θαυματουργή» κρέμα. Σύμφωνα με τον μύθο, το όνομα «Eight Hours Cream» δόθηκε όταν μια πελάτισσα που την δοκίμασε στο γδαρμένο γόνατο του γιου της, δήλωσε ενθουσιασμένη ότι «οχτώ ώρες αργότερα» το δέρμα ήταν «πολύ καλύτερα»…

1935. Δημιουργεί το άρωμα Blue Grass. Πηγή έμπνευσης, η ομώνυμη κομητεία του Κεντάκι, πατρίδα των καθαρόαιμων που λατρεύει. Όλοι της λένε πως καμιά γυναίκα δεν θα διάλεγε ένα άρωμα με όνομα που θυμίζει άλογα, το Blue Grass όμως γίνεται μια ακόμα τεράστια επιτυχία

1938. Το περιοδικό «Fortune» αναγνωρίζει στο πρόσωπό της miss Arden, τη γυναίκα που «έχει κερδίσει περισσότερα χρήματα από κάθε άλλη γυναίκα επιχειρηματία στην ιστορία».

1942. Ακόμα και στη διάρκεια του πολέμου η Elizabeth δημιουργεί. Έχοντας ήδη γίνει διάσημη χάρη στην ιδέα της να προτείνει σετ αποχρώσεων μακιγιάζ που συνδυάζονται όχι μόνο με τα μάτια και τα μαλλιά της κάθε πελάτισσας αλλά και με τα ρούχα της, δημιουργεί ένα κόκκινο κραγιόν που ταιριάζει με το χρώμα της στολής των γυναικών που υπηρετούν στο στρατό!

1946. Για πρώτη φορά μια γυναίκα φιγουράρει στο εξώφυλλο του περιοδικού Time. Η Elizabeth Arden.

1966. H Φλόρενς Ναϊτινγκέιλ Γκράχαμ φεύγει από τη ζωή σε ηλικία 81 ετών αφήνοντας πίσω της την Elizabeth Arden μια μάρκα που παραμένει μέχρι σήμερα στην πρώτη γραμμή, αποδεικνύοντας με τα καινοτόμα προϊόντα της ότι «η ομορφιά είναι φυσικό δικαίωμα κάθε γυναίκας»…




Video
1932 Μάθημα ομορφιάς από την Elizabeth Arden
Η προσωπικότητα της Elizabeth Arden
3 προϊόντα που αξίζει να δοκιμάσετε

1. Eight Hours® Cream: Η πιο διάσημη καταπραϋντική κρέμα όλων των εποχών, συνδυασμός βαζελίνης, βήτα-υδροξυοξέος και βιταμίνης Ε. Κυκλοφορεί με την ίδια ακριβώς σύνθεση εδώ και 84 χρόνια.

2. Ceramide: Μια καινοτόμος αντιγηραντική φόρμουλα για γυναίκες πάνω από τα 40 με συστατικά ίδια με τα βασικά λιπίδια της επιδερμίδας κλείνεται για πρώτη φορά σε μίνι-κάψουλες και γίνεται παγκόσμιο best seller. Μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί περισσότερες από 550.000.000 Ceramide Capsules.

3. Prevage® : Προϊόν συνεργασίας με κορυφαία δερματολογική ερευνητική εταιρία, το πρώτο δραστικό cosmeceutical πολυτελείας, με σύνθεση εμπλουτισμένη με ιδεβενόνη , ένα πανίσχυρο αντιοξειδωτικό συστατικό που καταπολεμά τις ρυτίδες, τις γραμμές και τις δυσχρωμίες και βελτιώνει ορατά την εμφάνιση του φωτογηρασμένου δέρματος.

 

 

 

© Copyright 2017 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

 

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.