CONNECT:  
           

60+1 χρόνια από …ατόφιο χρυσάφι

Λένα Ιωαννίδου Τετάρτη, 8 Μαρτίου 2017
Λένα Ιωαννίδου
Chief Editor
 

Estee Lauder Re Nutriv Μια φορά κι έναν καιρό, το μακρινό 1956, μια μεγάλη  κυρία της ομορφιάς και δαιμόνια επιχειρηματίας,  συνδύασε τα σπανιότερα και δραστικότερα συστατικά και δημιούργησε τη Re-Nutriv , την  «ακριβότερη κρέμα στον κόσμο» . Από τότε και για 61 χρόνια, η εμβληματική  σειρά  της Estée Lauder, συμπυκνώνει  στις φόρμουλές της,  όλη την επιστημονική έρευνα, την  τεχνολογία αιχμής και βέβαια , την πολυτέλεια.  Αυτή είναι η ιστορία της.

"Όλοι θέλουμε λίγη πολυτέλεια στη ζωή μας."

"...Ας φερόμαστε καλά στην επιδερμίδα μας, είναι η μόνη που έχουμε!"

Estée Lauder

Αυτές οι δύο φράσεις αποτελούν την κεντρική ιδέα μιας ιστορίας αφιερωμένης στην ομορφιά, η οποία άρχισε να γράφεται το 1946, λίγο μετά τον πόλεμο, και συνεχίζει, μέχρι σήμερα, να εμπλουτίζεται με κεφάλαια ακόμα πιο ενδιαφέροντα, ακόμα πιο ουσιαστικά. Η δεύτερη φράση, ένα προσωπικό «μάντρα» για την Estée Lauder, ήταν αυτή που την ενέπνευσε, στα τέλη του 1956, να δημιουργήσει τη Re-Nutriv Creme, μια νέα κρέμα περιποίησης, φτιαγμένη από τα σπανιότερα και ακριβότερα υλικά. Ένα προϊόν που επιβεβαίωσε εντέλει την… πρώτη φράση και έμελλε να αποτελέσει την επιτομή της φιλοσοφίας της εταιρίας. Τη δημιουργία, δηλαδή, καλλυντικών όπου η προηγμένη τεχνολογία θα συναντά πάντα την πολυτέλεια.

Η αλήθεια είναι πως, αρχικά, η Estée Lauder δημιούργησε τη Re-Nutriv για τις ανάγκες της δικής της εύθραυστης επιδερμίδας. Τα σπάνια υλικά όμως που έκρυβε το χρυσό βαζάκι , έκαναν τη Re-Nutriv -όταν, τελικά, κυκλοφόρησε στο εμπόριο- μια πανάκριβη κρέμα. Κοστολογήθηκε στο, ιλιγγιώδες για την εποχή, ποσό των 115 δολαρίων-1000 δολάρια με σημερινές τιμές-, για να χαρακτηριστεί ως «η ακριβότερη κρέμα στον κόσμο»! «Γιατί κάποιοι δίνουν τόσα χρήματα για ένα Picasso; Ο καμβάς του στοιχίζει 2,75 δολάρια και κάθε κουτί μπογιάς περίπου 1,75 δολάρια. Τότε γιατί πληρώνετε μια περιουσία για ένα μικρό πίνακα; Πληρώνετε για τη δημιουργικότητα,για την εμπειρία και ...για κάτι που σας ταιριάζει» συνήθιζε να λέει η δημιουργός της για να πείσει τις πελάτισσές της ότι η Re-Nutriv άξιζε πραγματικά τα λεφτά της.

Η μυστική φόρμουλα

Η φόρμουλα , εμπλουτισμένη με 26 από τα ακριβότερα συστατικά του κόσμου, παρέμεινε κρυφή για χρόνια- την ολοκληρωμένη «συνταγή» γνώριζε μόνο ένας έμπιστος υπάλληλος και η παρασκευή της γινόταν σε ένα «μυστικό εργαστήριο» πάντα με την επίβλεψη του συζύγου της Joseph Lauder. Ο μεγαλύτερος γιος της, Leonard Lauder, επίτιμος πρόεδρος σήμερα της εταιρείας, αναφέρει: “Ήξερε [η Estée] ποιο ήταν το σωστό και κυρίως, ήξερε τι ήθελε. Όταν το 1956 λανσαρίστηκε η Re-Nutriv , αντί να λέει ότι η κρέμα μας έχει το τάδε συστατικό και κάποιος άλλος να λέει, η δική μας κρέμα έχει τα δείνα συστατικό, η Estée είπε απλά, ‘η δική μου κρέμα έχει… όλα τα συστατικά’.”

Η πολυτέλεια διαφημίζεται

Η πρώτη Re-Nutriv κυκλοφόρησε σε χρυσαφί βαζάκι , δηλωτικό του πλούτου και της …βαρύτητας του πολύτιμου περιεχομένου του. Η τιμή της , αντί να σταθεί εμπόδιο στην επιτυχία της, αποτέλεσε όχημα για τη διαφημιστική της προβολή. «Ακριβή; Σίγουρα! Πόσο, όμως, μας αποζημιώνει!». «Τι κάνει μια κρέμα να αξίζει 115 δολάρια; Για να το μάθετε, ελάτε να συναντήσετε την Estée Lauder!» Η πρόσκληση αυτή δεν ήταν σχήμα λόγου. Η Estée Lauder ταξίδεψε σε όλη την Αμερική, ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σημεία, για να εξηγήσει στις γυναίκες γιατί αξίζει τον κόπο να επενδύσουν ένα τέτοιο σεβαστό ποσό σε μια κρέμα. Η ίδια πίστευε πως κάθε γυναίκα, ανεξάρτητα από την οικονομική της κατάσταση, μπορεί να διαθέσει αρκετά χρήματα για τον εαυτό της, αρκεί να πειστεί ότι το προϊόν είναι καλό. «Πληρώνετε την εμπειρία μας και την ικανότητά μας να συνδυάσουμε 26 διαφορετικά συστατικά, για να σας προσφέρουμε μια υπέροχη κρέμα περιποίησης, την καλύτερη στον κόσμο», εξηγούσε και, φυσικά, τις έπειθε! Παράλληλα, σε πανέξυπνες καμπάνιες παρουσιάζονταν «μαρτυρίες» από δυναμικές, όμορφες, σημαντικές γυναίκες, οι οποίες περιγράφουν με ενθουσιασμό τις εντυπώσεις τους από τη χρήση της Re-Nutriv. Το 1958 την εικονογράφηση στη διαφήμιση της «ακριβότερης κρέμας στον κόσμο» υπογράφει ο «πάπας της pop-art», ο Άντι Γουόρχολ!

Έξι χρόνια μετά, η Phyllis Connor φωτογραφίζεται από τον θρυλικό Victor Skrebneski και γίνεται το πρώτο πρόσωπο της Re-Nutriv, στην εμβληματική διαφημιστική καμπάνια του 1964. Το 1971 και για περισσότερο από μια δεκαετία, η Karen Graham γίνεται το πλέον αναγνωρίσιμο πρόσωπο μάρκας.

Οι συλλογές

Τα χρόνια περνούν και η κλασική Re-Nutriv Crème αποκτά την «οικογένειά» της. Με την ίδια πάντα φιλοσοφία και την ίδια πολυτελή εμφάνιση, δημιουργείται μια πλήρης σειρά προϊόντων, η οποία καλύπτει εκτός από τις καθημερινές, και τις πιο εξειδικευμένες ανάγκες της επιδερμίδας. Προστίθενται νέες συλλογές, με καινοτόμες τεχνολογίες και πιο ανάλαφρες υφές, ενώ η πολυτέλεια περνά σε άλλη διάσταση με τις θεραπείες προσώπου που σχεδιάζονται ειδικά για τις πελάτισσες της Re-Nutriv .

Στα χρόνια του '80 και κυρίως του ‘90, το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης Estée Lauder αξιοποιεί την ανακάλυψη νέων ενεργών συστατικών και εμπλουτίζει με αυτά τις φόρμουλες νέων προϊόντων , σχεδιασμένων για γυναίκες με αυξημένες απαιτήσεις ως προς τη σύνθεση και την αποτελεσματικότητα των καλλυντικών επιλέγουν. Το 1997 η Evelyn H. Lauder βάζει τα θεμέλια για την επόμενη γενιά της Re-Nutriv, με την Intensive Lifting Crème , μια πολυτελή ενυδατική σύνθεση που πρόσφερε αναζωογόνηση στην επιδερμίδα και ορατά αποτελέσματα lifting και η οποία, μαζί με τα υπόλοιπα προϊόντα της συλλογής, εκτοξεύτηκε αστραπιαία στην κορυφή των best sellers. Η επόμενη κρέμα της συλλογής, η Re-Nutriv Ultimate Lifting Crème, που κυκλοφόρησε το 2002 έκρυβε στη φόρμουλά της μια ακόμα πρωτιά: τη χρήση της αντιοξειδωτικής και αντιγηραντικής Ρεσβερατρόλης!

Το 2014, η εμβληματική σειρά διευρύνεται για μια ακόμα φορά και δημιουργείται η Re-Nutriv Ultimate Diamond. Τα προϊόντα της σειράς περιέχουν το εκχύλισμα Τρούφας Μαύρου Διαμαντιού, έναν πολύτιμο αλλά ακατέργαστο θησαυρό της φύσης , το οποίο συνδυασμένο με άλλα ενεργά συστατικά προσφέρει στην επιδερμίδα τα απαραίτητα «καύσιμα» για τη σωστή λειτουργία των φυσικών αμυντικών και επανορθωτικών μηχανισμών της. Κάθε σταγόνα του εκχυλίσματος απαιτεί 10.000 ώρες παρασκευής, ενώ εξαιτίας της σπανιότητας της πρώτης ύλης, μόνο μια συγκεκριμένη ποσότητα της παράγεται ανά έτος…

Το «κέρασμα» για τα εξηκοστά γενέθλια της εμβληματικής σειράς, έφτασε λίγο πριν την εκπνοή του 2016, με την Re-Nutiv Ultimate Lift Regenerating Youth Collection, μια νέα συλλογή, εμπνευσμένη , αυτή τη φορά, από τη δύναμη που κρύβει η πρωινή δροσιά πάνω στα πέταλα των λουλουδιών, που τόσο αγαπούσε η Estée Lauder. Στο νέο αποκλειστικό σύμπλεγμα FloralixirDew, που εμπλουτίζει τα προϊόντα της σειράς, αιχμαλωτίστηκε όλη η δύναμη της πλούσιας σε θρεπτικά μεταλλικά στοιχεία, φυσικής υγρασίας , με στόχο την αναζωογόνηση, τη σύσφιξη και την φωτεινότητα της επιδερμίδας.

 

 

 

© Copyright 2017 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

 

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.