Εκεί που «γεννιέται» η ομορφιά
Πώς δημιουργείται ένα καλλυντικό; Ποιος έχει την έμπνευση; Πόσο δύσκολη είναι η υλοποίησή της; Ελάτε μαζί μας σε ένα νοερό ταξίδι στην καρδιά του τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης της Avon. Ξεναγός μας ένας expert του skincare. Who is who: Ονομάζεται Anthony Gonzalez. Σπούδασε βιολόγος και στα πρώτα χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας εργάστηκε πάνω στο αντικείμενό του. Όταν όμως ήρθε σε επαφή με τη βιομηχανία καλλυντικών και συνειδητοποίησε πόση επιστήμη μπορεί να κρύβει ο κόσμος της ομορφιάς, μαγεύτηκε. Έτσι η Avon έγινε τα τελευταία 20 χρόνια ο φυσικός του χώρος. Ο Director Regional Colour & Facial Skincare Product Development Global Research & Development, όπως είναι ο πλήρης τίτλος του, είναι ο άνθρωπος πίσω από δεκάδες καινοτόμες ιδέες, αποκλειστικά ενεργά συστατικά και τεχνολογίες αιχμής που εφαρμόζονται στα προϊόντα περιποίησης προσώπου της μάρκας.
Στην τηλεφωνική συζήτηση που είχαμε πριν λίγες μέρες τον ρωτήσαμε για πολλά και μας απάντησε σε όλα!
Κάθε φορά που έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με έναν άνθρωπο που βρίσκεται στην καρδιά του τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης μιας μάρκας, το πρώτο που μπαίνουμε στον πειρασμό να ρωτήσουμε είναι πώς «γεννιέται» ένα καλλυντικό. Θα μας πείτε πώς δημιουργήθηκε το “Instant Eye Smoother” , το νέο προϊόν της Avon;
Στο Κέντρο Καινοτομιών της Avon, έχουμε μια ερευνητική ομάδα η οποία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις σε βασικούς επιστημονικούς κλάδους όπως είναι η ιατρική, η φυσική, η βιολογία, η οπτική, για να εντοπίσει τις ανακαλύψεις εκείνες που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Στην περίπτωση του "Instant Eye Smoother"
Ποια είναι συνήθως η «αφορμή» για την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος; Ένα νέο συστατικό ή μια τεχνολογία που σας κινεί το ενδιαφέρον; Μια ανάγκη των καταναλωτριών που θέλετε να καλύψετε; Ένα beauty trend που σας ζητά το marketing να ακολουθήσετε;
Όλα αυτά που αναφέρετε μπορεί να σταθούν αφορμή για τη δημιουργία ενός νέου προϊόντος. Στην Avon δουλεύουμε σαν ομάδα. Άλλοτε κουβεντιάζουμε πάνω σε μια ιδέα που έχουμε, άλλοτε πάνω σε μια καινοτομία που μας παρουσιάζουν οι επιστήμονές μας κι άλλοτε πάνω σε μια καταναλωτική ανάγκη. Αυτό όμως που με ενθουσιάζει στην συνεργασία μου με τη μάρκα αυτή είναι ότι δεν έπαψε ποτέ να ανοίγει δρόμους, να πρωτοπορεί, να δημιουργεί trends. Ίσως θυμάστε, πριν αρκετά χρόνια τις μελέτες γύρω από το ρόλο των τελομερών στη μακροζωία των κυττάρων. Αξιοποιώντας τα νέα αυτά επιστημονικά δεδομένα δημιουργήσαμε την αντιγηραντική σειρά Anew Ultimate της Avon. Πρόσφατα, παρουσιάσαμε τη σειρά Infinite Effects, ικανοποιώντας την ανάγκη των καταναλωτριών για προϊόντα με διαρκή δράση, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να αλλάζουν κάθε τόσο την κρέμα που χρησιμοποιούν.
Σας έχει τύχει ποτέ μια ιδέα σας για ένα νέο προϊόν να είναι τεχνικά δύσκολο ή και ακατόρθωτο να υλοποιηθεί;
Κατά τη γνώμη μου τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο όταν έχεις τον απαραίτητο χρόνο να δουλέψεις πάνω σε ένα concept . Στα 20 χρόνια της καριέρας μου, υπήρξαν φυσικά περιπτώσεις που η ανάπτυξη ενός προϊόντος ήταν αδύνατη εκείνη τη δεδομένη στιγμή, ή απλά η αγορά δεν ήταν έτοιμη γι’ αυτό. Όμως, ποτέ δεν εγκαταλείπουμε μια καλή ιδέα. Μπορεί να μας πάρει ακόμα και δέκα χρόνια αλλά στο τέλος καταφέρνουμε να την υλοποιήσουμε.
Στη διάρκεια της καριέρας σας στη Avon, έχετε κατοχυρώσει 9 πατέντες. Θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε τις πιο πετυχημένες ή αυτές για τις οποίες είστε αληθινά περήφανος;
Δύσκολο να σας απαντήσω, είναι σαν να πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στα εννιά παιδιά μου! Μπορώ να θυμηθώ το anew clinical derma full x3 facial filling serum- ένα προϊόν που εμπνεόταν από τα fillers, τις ενέσιμες θεραπείες υαλουρονικού οξέος- μια από τις μεγάλες προκλήσεις εκείνης της εποχής. Οπτικά ήταν ένα πανέμορφα σχεδιασμένο προϊόν με την έλικα στο εσωτερικό του, αντιμετωπίσαμε όμως ανυπέρβλητες τεχνικές δυσκολίες, μέχρι να βρούμε με ποιο τρόπο τα αντιγηραντικά οφέλη της φόρμουλας θα έβρισκαν το στόχο τους. Όταν όμως το λανσάραμε στη διεθνή αγορά η τεράστια επιτυχία του μας έκανε αληθινά περήφανους. Μια άλλη, άγνωστη στον πολύ κόσμοM πατέντα, για την οποία αισθάνομαι προσωπικά υπερήφανος, είναι το κλάσμα από το εκχύλισμα μιας ποικιλίας τζίντζερ από την Ταϊλάνδη, το οποίο, όπως ανακαλύψαμε στα εργαστήριά μας, είχε παρόμοια χημική δομή με τα φίλτρα UV. Το μόριο αυτό σταθεροποίησε και ενίσχυσε τα φίλτρα ευρέος φάσματος που διαθέτουν όλα τα αντηλιακά προϊόντα μας.
Έχετε ποτέ ζηλέψει σαν επιστήμονας, μια καινοτόμο φόρμουλα που ανέπτυξε ένας ανταγωνιστής σας;
Κάτι που επίσης αγαπώ στη δουλειά μου είναι η δυνατότητα μου έχουμε να συναντάμε σε επιστημονικά συνέδρια ερευνητές από εργαστήρια ανταγωνιστικών brands, να μαθαίνουμε πάνω σε τι δουλεύουν, να ανταλλάσσουμε απόψεις μεταξύ μας και μετά ο καθένας από εμάς να επιστρέφει για να αναπτύξει την καλύτερη, την πιο καινοτόμο φόρμουλα. Είναι το αγαπημένο μας σπορ!
Ποιο πιστεύετε, ως επιστήμονας, ότι είναι το μέλλον της καλλυντικής περιποίησης; Πιο εξατομικευμένα προϊόντα, πιο hi tech συνθέσεις, πιο φυσικά και «ηθικά» προϊόντα;
Αυτό που συμβαίνει τώρα και σίγουρα θα το βλέπουμε για τα επόμενα 2-3 χρόνια είναι η επιστροφή στην απλότητα. Από την άλλη, τα φυσικά, ηθικά καλλυντικά είναι μια τάση που θα μείνει για πάντα. Τέλος πιστεύω ότι υπάρχει μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη στην αντιγήρανση. Οι γυναίκες δεν αναζητούν πια προϊόντα που «εξαφανίζουν» τις ρυτίδες τους. Αυτό που περιμένουν και απαιτούν από τα καλλυντικά τους είναι να περιέχουν τα συστατικά εκείνα που θα βοηθήσουν την επιδερμίδα τους να παραμένει υγιής και να δείχνει πάντα «στα καλύτερά της».
Επομένως, ποια κατά τη γνώμη σας είναι τα τρία πράγματα που πρέπει να προσέχουμε για να έχουμε μια επιδερμίδα που είναι και δείχνει υγιής;
Σωστός καθαρισμός-χωρίς όμως υπερβολές. Καθημερινή προστασία χειμώνα- καλοκαίρι από τις UV και τους ατμοσφαιρικούς ρύπους. Συστηματική ενυδάτωση, πρωί- βράδυ, με μια σύνθεση, κατά προτίμηση εμπλουτισμένη με αντιοξειδωτικά.
Και μια τελευταία ερώτηση: Η βιταμίνη Α θεωρείται από τους δερματολόγους ως το κορυφαίο αντιγηραντικό συστατικό. Η Avon ήταν η πρώτη μάρκα καλλυντικών που χρησιμοποίησε σταθεροποιημένη ρετινόλη. Έπειτα από 30 χρόνια πιστεύετε ακόμα στην αποτελεσματικότητά της;
Απολύτως. Αυτό που ερευνούμε όμως τώρα στην Avon είναι τι άλλο μπορεί να μας προσφέρει η ρετινόλη. Τα πρώτα ευρήματα είναι πολύ ενδιαφέροντα. Αλλά δεν μπορώ να σας αποκαλύψω ακόμα όλα τα μυστικά μας!
|
|||||||
|
© Copyright 2024 - Skingurus.gr |
|
Disclaimer |
|
||
2021-06-14 Ο χρόνος, τα σημάδια του και τα… γονίδιά μας Είναι γεγονός ότι κάποιες γυναίκες μεγαλώνουν πιο όμορφα από κάποιες άλλες. Γιατί; Διότι από καθαρή... |
|
||
2020-03-11 Τι κάνει, τελικά, μια κρέμα αποτελεσματική; Η υψηλή περιεκτικότητά της σε δραστικά συστατικά είναι η προφανής απάντηση. Όμως τα πράγματα δεν... |
|
||
2020-08-24 Καλλυντικά χωρίς γλουτένη: μήπως υπερβάλλουμε; Εδώ και αρκετά χρόνια, η βιομηχανία καλλυντικών, θέλοντας να συμβαδίσει με το πανίσχυρο πλέον trend του... |
|
||
2020-10-12 Μέχρι πού φτάνουν τα συστατικά των καλλυντικών; «Διεισδύει σε βάθος, δρα στην καρδιά των κυττάρων…». Όλες έχουμε κάποια στιγμή αναρωτηθεί τι ακριβώς... |
|
||
2021-04-14 Στο κατώφλι των 50 Το πέρασμα στην ωριμότητα που σηματοδοτεί η δεκαετία των 50 συνοδεύεται από μία σειρά έντονων αλλαγών... |
|
||
2021-04-16 Τα βακτήρια αγαπούν την επιδερμίδα μας Γιατί μιλούν όλοι για το μικροβίωμα; Τι γυρεύουν τα προβιοτικά στα καλλυντικά μας; Και γιατί η βιολογική... |
|
||
2021-06-09 Πίσω από τις λέξεις της ομορφιάς Αν οι εντυπωσιακές «λέξεις-κλειδιά» στην ετικέτα μιας καλλυντικής κρέμας ήταν η μόνη σας πηγή ενημέρωσης... |
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;