CONNECT:  
           

Skingurus go on holidays!

Skingurus Τρίτη, 1 Αυγούστου 2017
Skingurus

 

summer holidays beauty tips Τον Αύγουστο δεν υπάρχουν ειδήσεις, είχε πει ο Ουμπέρτο Έκο. Ούτε και αυστηροί κανόνες ομορφιάς και διατροφής, θα προσθέταμε εμείς. Έτσι, λίγο πριν κλείσουμε τo laptop και σας αποχαιρετήσουμε προσωρινά, συνοψίσαμε όλα όσα θα πρέπει να θυμάστε στις διακοπές σας, για να επιστρέψετε με γεμάτες μπαταρίες, επιδερμίδα σώα και αβλαβή και όσο γίνεται, στα... κιλά σας!

  1. Ξεδιψάστε πίνοντας άφθονο νερό, σόδα ή παγωμένο τσάι-χωρίς ζάχαρη- αν δεν θέλετε να επιστρέψετε με αρκετά παραπανίσια κιλά. Θυμηθείτε μόνο πως ένα λίτρο αναψυκτικού τύπου κόλα, ισοδυναμεί με 30 κύβους ζάχαρης.
  2. Αντιμετωπίστε την έντονη καλοκαιρινή εφίδρωση- παράγουμε μέχρι και δύο λίτρα ιδρώτα ανά ώρα- φορώντας βαμβακερά ρούχα- όχι συνθετικά- και ένα αποσμητικό 24ωρης διάρκειας.
  3. Προσπαθήστε να περπατάτε ξυπόλητη στην παραλία όσο μπορείτε περισσότερο. Θα γυμνάσετε τα πέλματά σας. Μην ξεχνάτε ωστόσο επιστρέφοντας να τα περιποιείστε κάνοντας ένα ποδόλουτρο με σαπουνάδα και απλώνοντας λίγη κρέμα στις φτέρνες.
  4. Η υπερενυδάτωση της επιδερμίδας δημιουργεί εξίσου σοβαρά προβλήματα με την αφυδάτωση. Σε συνδυασμό με τη ζέστη, τον ιδρώτα και τον ήλιο, μπορεί πολύ εύκολα να προκαλέσει ακμή. Αντικαταστήστε την υδατική σας κρέμα με ένα μη λιπαρό fluid και μην φορτώνετε την επιδερμίδα με φον ντε τεν και πούδρες.
  5. Αξιοποιήστε τις ώρες της ηλιοθεραπείας, τρίβοντας το σώμα σας με άμμο. Είναι το τέλειο απολεπιστικό προϊόν.
  6. Ακόμα κι αν δεν τα βάφετε συστηματικά, προστατέψτε τα νύχια σας από τις ακτίνες UV, απλώνοντας δύο στρώσεις διάφανου βερνικιού (top coat)
  7. Έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι με tea tree oil . Θα το χρησιμοποιήσετε σαν απολυμαντικό πριν επιχειρήσετε να αφαιρέσετε με το πενσάκι των φρυδιών τις ανεστραμμένες τρίχες από την περιοχή του μπικίνι.
  8. Αν έπειτα από μια μέρα πεζοπορίας και εξερεύνησης νοιώθετε τα πόδια σας βαριά και κουρασμένα , βουτήξτε τα για λίγα λεπτά σε μια λεκάνη με παγάκια.
  9. Εντάξτε στο διαιτολόγιό σας άφθονες ντομάτες και καρότα. Όχι μόνο δεν παχαίνουν, αλλά βοηθούν και στην ενεργοποίηση της μελανίνης.
  10. Όσο ευχάριστο κι αν είναι το παγωμένο λευκό κρασί, μην παρασύρεστε αν θέλετε να μείνετε στα κιλά σας . Δύο ποτήρια κρασί κάθε βράδυ, μας κάνουν, 3750 θερμίδες μέσα σε ένα μήνα!
  11. Αν προσθέσετε παγάκια στο νερό που πίνετε, δεν θα ξεδιψάσετε γρηγορότερα αλλά θα κάψετε θερμίδες! Ο οργανισμός, λένε οι ειδικοί, έχοντας υποστεί σοκ από το ψύχος, για να επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα «καίει» περίπου 100 θερμίδες.
  12. Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για τη δημιουργία κολλαγόνου και ο οργανισμός μας δεν μπορεί να την αποθηκεύσει. Καταναλώνετε λοιπόν καθημερινά φρούτα πλούσια σ’ αυτή τη βιταμίνη όπως είναι το καρπούζι, τα ακτινίδια και βέβαια τα πορτοκάλια, τα λεμόνια και τα γκρέιπφρουτ.
  13. Η κακοσμία του στόματος δεν προέρχεται μόνο από τα βακτήρια στα δόντια αλλά και από αυτά που κατοικούν στη γλώσσα σας. Αν θέλετε να έχετε δροσερή αναπνοή –στις διακοπές σας πολλά αναπάντεχα μπορούν να συμβούν…- βουρτσίζετε προσεκτικά όχι μόνο τα δόντια αλλά και τη γλώσσα σας .
  14. Ο ψευδάργυρος ( zinc) είναι απαραίτητος για 200 τουλάχιστον ένζυμα στο στον οργανισμό και η έλλειψή του δημιουργεί άσπρες κηλίδες στα νύχια σας και μειώνει την αίσθηση της γεύσης. Αναζητήστε στις ταβέρνες των νησιών θαλασσινά, που είναι πολύ πλούσια σε ψευδάργυρο και φτωχά σε θερμίδες .
  15. Η βιταμίνη Ε έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες και προστατεύει το δέρμα σας από βλάβες που μπορεί να προκαλέσει ο ήλιος. Να θυμάστε ότι εύγευστες πηγές βιταμίνης Ε είναι το αβοκάντο και το ελαιόλαδο.
  16. Η έλλειψη νερού στον οργανισμό προκαλεί αίσθηση πείνας η οποία οδηγεί σε περιττή κατανάλωση θερμίδων, μειώνει τον μεταβολισμό και σας κάνει να νοιώθετε κουρασμένες. Μην περιμένετε να διψάσετε για να πιείτε νερό. Το αίσθημα της δίψας εμφανίζεται όταν έχετε ήδη χάσει 6% του νερού από τον οργανισμό σας, όταν δηλαδή, είστε ήδη αφυδατωμένες.
  17. Η αίσθηση πείνας που μας οδηγεί κατ’ ευθείαν σ’ ένα σακουλάκι τσιπς ή σ’ ένα παγωτό «πύραυλο», οφείλεται στις διακυμάνσεις του σακχάρου στο αίμα. Για να διατηρείται το επίπεδο της γλυκόζης σταθερό στο αίμα, καλό είναι να μην αφήνετε μεγάλα διαλείμματα (πάνω από 4 ώρες ) μεταξύ γευμάτων. Φάτε ενδιάμεσα ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ή ένα φρούτο. Τα γλυκά και τα παγωτά, θα σας δώσουν ενέργεια για μισή ώρα και μετά θα οδηγήσουν σε νέα αίσθηση πείνας…
  18. Εκτός του ότι τα αναψυκτικά σας φορτώνουν με περιττές θερμίδες και ζάχαρη και γενικώς δεν ευνοούν ιδιαίτερα την υγεία σας, το ανθρακικό έχει και την επιπλέον ιδιότητα -λόγω του φωσφορικού άλατος που περιέχει -να εμποδίζει την απορρόφηση ασβεστίου από τον οργανισμό. Έρευνα έχει δείξει ότι οι φίλοι των αναψυκτικών είχαν τρεις φορές μεγαλύτερες πιθανότητες να πάθουν κάταγμα από τους υπόλοιπους!
  19. Εκείνες τις δύσκολες στιγμές που η επιθυμία να παραγγείλετε ό,τι έχει και δεν έχει η ταβέρνα γίνεται πολύ πιεστική, δοκιμάστε ένα απλό κόλπο. Στύψτε ένα λεμόνι σ’ ένα ποτήρι κρύο νερό και πιείτε το. Η πείνα για λίγο αναβάλλεται…
  20. Πόσο καλά κοιμάστε; Η έλλειψη ύπνου δημιουργεί μιαν αίσθηση μόνιμης κόπωσης και κακοδιαθεσίας και το χειρότερο, φαίνεται στο πρόσωπό σας. Εκμεταλλευτείτε τις διακοπές σας, για να κοιμηθείτε χωρίς ενοχές.

 

Σχετικά θέματα
Βιταμίνες: οι διάσημες και… οι άλλες
2016-02-11
Βιταμίνες: οι διάσημες και… οι άλλες
 
Μετά τον ήλιο, η επανόρθωση της επιδερμίδας έρχεται....φυσικά
2016-07-05
Μετά τον ήλιο, η επανόρθωση της επιδερμίδας έρχεται....φυσικά
 
Ένα ζευγάρι υπέροχες γάμπες
2016-07-14
Ένα ζευγάρι υπέροχες γάμπες
 

 

 

 

© Copyright 2017 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

 

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

 

2015-04-10
All about skin

Καλύπτει έκταση 2 τετραγωνικών μέτρων, ζυγίζει 4 περίπου κιλά και έχει πάχος  4 χιλιοστά –το πολύ....  

ingredients list

 

2017-06-14
Τα μυστήρια της λίστας

Μας συστήνονται με τα ελκυστικά, εμπορικά τους ονόματα και υπόσχονται να μεταμορφώσουν την επιδερμίδα...  

decolletage, sun damage

 

2017-09-22
​Ένα ντεκολτέ αποκαλύπτει …

Η εποχή αλλάζει, έστω και καθυστερημένα. Κάτω όμως από το ξεθωριασμένο πια χρώμα του καλοκαιριού,...  

sun soothing ingredients

 

2017-06-16
4 συστατικά που, το καλοκαίρι, σώζουν την επιδερμίδα

Ήλιος και θάλασσα, προσφέρουν μεν στιγμές χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς, στερούν όμως από την επιδερμίδα...  

algae in skincare

 

2017-06-02
​Φύκια για …μεταξένιες επιδερμίδες

Το ημερολόγιο δείχνει επισήμως καλοκαίρι γι αυτό κι εμείς αποφασίσαμε να  βουτήξουμε στη θάλασσα,...  

ελαστίνη

 

2017-09-04
​Πόση ελαστίνη έχει ακόμα η επιδερμίδα σας;

Τσιμπήστε το δέρμα στη ράχη του χεριού σας και παρατηρήστε πόσο γρήγορα επανέρχεται στην αρχική...  

βιταμίνη D

 

2017-07-03
Αντηλιακά ή βιταμίνη D;   Ένα ανύπαρκτο δίλημμα, ένας επικίνδυνος μύθος.

Ίσως κι εσείς να έχετε ακούσει ή διαβάσει την ευρύτατα διαδεδομένη άποψη που λέει ότι τα αντηλιακά...  


ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;