CONNECT:  
           

Θέλουν και τα μαλλιά τις βιταμίνες τους

Αντωνία Θωμοπούλου Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2015
Αντωνία Θωμοπούλου

 

psi Λεπτά , θαμπά μαλλιά που «σπάνε» εύκολα. Μήπως σας λείπουν βιταμίνες; Πριν να είναι αργά γνωρίστε τις τέσσερις βασικές βιταμίνες που εξασφαλίζουν πλούσια, υγιή, γερά μαλλιά και οργανώστε ανάλογα την καθημερινή σας διατροφή. Θα εκπλαγείτε όταν διαπιστώσετε πόσο σύντομα ανακτούν λάμψη, όγκο και ζωντάνια….

Βιταμίνη Α. Τη γνωρίζουμε κυρίως για την πλούσια αντιγηραντική της δράση που εστιάζει στην τόνωση του κυτταρικού μεταβολισμού και την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης. Η βιταμίνη Α όμως ρυθμίζει επίσης τις εκκρίσεις των σμηγματογόνων αδένων- θεωρήστε το σμήγμα σαν ένα φυσικό ενυδατικό παράγοντα του τριχωτού της κεφαλής που κάνει τα μαλλιά λεία και λαμπερά. Επιπλέον, χάρη στις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες που σχηματίζονται εξαιτίας περιβαλλοντικών παραγόντων- με τη ρύπανση να είναι ο πιο σοβαρός- και αδυνατίζουν την τρίχα. Η έλλειψή της επομένως κάνει τα μαλλιά θαμπά, ξηρά και εύθραυστα. Για να διατηρήσουμε τα αποθέματα του οργανισμού σε φυσιολογικά επίπεδα φροντίζουμε να καταναλώνουμε λιπαρά ψάρια, μοσχαρίσιο κρέας, γλυκοπατάτα, κολοκύθα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, καρότο και πεπόνι.

Βιταμίνη Β. Για την ακρίβεια πρόκειται για ένα σύμπλεγμα από οκτώ βιταμίνες με πιο βασικές τη Β3 ή νιασίνη, τη Β5 ή παντοθενικό οξύ , τη Β6 ή πυριδοξίνη, τη Β7 ή βιοτίνη, τη Β12 και το φυλλικό οξύ. H νιασίνη τονώνει τη μικροκυκλοφορία του τριχωτού και συμβάλλει στην ανάπτυξη της τρίχας. Η βιοτίνη και το παντοθενικό οξύ έχουν ζωτικό ρόλο στην παραγωγή κερατίνης, του κύριου δομικού συστατικού της τρίχας. Είναι οι βιταμίνες που χαρίζουν πλούσια, γερά μαλλιά. Το φυλλικό οξύ είναι ζωτικής ουσίας βιταμίνη για την ανάπτυξη και αναπαραγωγή των κυττάρων, συμπεριλαμβανομένων των τριχών. Όταν τα αποθέματα των βιταμινών του συμπλέγματος Β υπολείπονται στον οργανισμό τα μαλλιά γίνονται θαμπά, λεπτά, άτονα, εύθραυστα και εμφανίζουν έντονη τριχόπτωση. Για να οχυρώσουμε λοιπόν επαρκώς την τρίχα εμπλουτίζουμε τη διατροφή μας με δημητριακά ολικής αλέσεως, συκώτι, αβγά, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τόνο, αβοκάντο, σπαράγγια και κρέας.

Βιταμίνη C. Πέρα από το γεγονός ότι είναι ίσως ο πιο σημαντικός αντιοξειδωτικός παράγοντας , η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού. Τονώνει την καλή κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής και συμβάλλει στη σύνθεση κολλαγόνου, της πρωτεΐνης που είναι η βάση του ιστού του τριχοθυλακίου- το σημείο ακριβώς όπου δημιουργείται η τρίχα- ενώ παρέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και μέταλλα για την ανάπτυξή της. Για όλα λοιπόν τα παραπάνω ενισχύουμε το καθημερινό μας διαιτολόγιο με εσπεριδοειδή, ακτινίδια, μπρόκολο, σπανάκι, κόκκινες πιπεριές, φράουλες και κουνουπίδι.

Βιταμίνη Ε. Πολύτιμη για την πλούσια αντιοξειδωτική προστασία που προσφέρει . Ειδικά για τα μαλλιά, είναι απαραίτητη γιατί διεγείρει την ανάπτυξη των αιμοφόρων αγγείων στο τριχωτό της κεφαλής , θρέφει την τρίχα και προστατεύει τα μαλλιά από πρόωρη γήρανση, έντονη ξηρότητα , αραίωση και γκρίζο χρώμα πολύ πριν ….σημάνει το βιολογικό ρολόι. Από τις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε που πρέπει να περιλαμβάνονται σε ένα υγιεινό διαιτολόγο, είναι τα φυτικά έλαια, οι ξηροί καρποί, το σιτάρι και το μπρόκολο.

 

Οι SkinGurus σας προτείνουν

                             

 

 

© Copyright 2018 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

 

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
shampoing

 

2016-01-08
Είστε σίγουρες ότι λούζεστε σωστά;

Αναρωτιέστε γιατί όταν σας περιποιούνται στο κομμωτήριο, τα μαλλιά σας δείχνουν πιο ανάλαφρα, πιο...  

Heat styling

 

2016-09-22
Κάτι να καίει ….αλλά όχι τα μαλλιά.

Είναι τα μαγικά εργαλεία που φορμάρουν, ισιώνουν, κάνουν μπούκλες. Δυστυχώς, για να τα κάνουν όλα...  

hair color

 

2018-10-08
​Το νερό, τα μέταλλα και …το χρώμα στα μαλλιά μας

Η οδηγία που διαβάζουμε πάντα στις ετικέτες των σαμπουάν είναι, «ξεπλύνετε με άφθονο νερό». Σκεφτήκατε...  

SPLIT ends

 

2017-01-13
Ψαλίδα: μπορούμε να την αποφύγουμε;

Είναι η πιο χαρακτηριστική ένδειξη ότι δεν συμπεριφερόμαστε σωστά στα μαλλιά μας. Ο μοναδικός τρόπος...  

Hair colouring

 

2016-06-14
Μια βαφή παρακαλώ… για το σπίτι

Λίγο η κρίση, λίγο ο χρόνος που δεν περισσεύει, λίγο η ευκολία στην αγορά τους, οι βαφές μαλλιών...  

hair conditioner

 

2016-05-23
Ανατομία ενός κοντίσιονερ

Ακούγεται παράξενο αλλά πολλές γυναίκες- κι ακόμα πιο πολλές Ελληνίδες – αποφεύγουν να χρησιμοποιούν...  

oily hair

 

2017-02-01
Πάλι θέλω λούσιμο….

Μαλλιά που «λαδώνουν», μαλλιά χωρίς όγκο και ζωντάνια, που δείχνουν θαμπά και άλουστα, μια μόλις...  


ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;