Ένα κουτάκι γεμάτο χρώματα
Χρώμα, καινοτομία και προσιτές τιμές αποτελούν το τρίπτυχο της φιλοσοφίας του ιστορικού γαλλικού οίκου Bourjois, με τα μικρά στρογγυλά κουτάκια του να συγκαταλέγονται δίκαια στα cult προϊόντα της παγκόσμιας ιστορίας του μακιγιάζ. 1863. O Γάλλος ηθοποιός Joseph- Albert Ponsin ανοίγει στο Νο 28 της Place Vendôme ένα μαγαζί με προϊόντα μακιγιάζ που φτιάχνει ο ίδιος στο διαμέρισμά του. Οι πρώτες σκιές του ερασιτέχνη δημιουργού παίρνουν τ όνομά τους από χαρακτήρες της θεατρικής σκηνής της εποχής: Jaloux ( ζηλιάρης), Amoureux (εραστής), Roméo.
1868. Ο Alexandre- Napoléon Bourjois, συνεργάτης του Joseph Albert Ponsin, γίνεται ο νέος ιδιοκτήτης και βάζει τα θεμέλια για τη δημιουργία του οίκου. Είναι αυτός που θα μετατρέψει τη μικρή, γαλλική εταιρεία προϊόντων μακιγιάζ σε επιτυχημένο οίκο με διεθνή αναγνώριση. Το πρώτο ξηρό make up , το Rouge Fin de Théâtre φέρει την υπογραφή του. Και η τεχνολογία fard-cuit παραμένει μέχρι σήμερα επτασφράγιστο μυστικό του οίκου.
1870. Όλα τα προϊόντα του νεοσύστατου οίκου Bourjois κυκλοφορούν, όπως αναγράφεται στις συσκευασίες , με την έγκριση της Γαλλικής Ιατρικής Ακαδημίας. 1879. Ο οίκος Bourjois <εγκαταλείπει> το χώρο του θεάτρου. Η επισήμανση στα μικρά στρογγυλά, χάρτινα κουτάκια Fournisseur de Théâtres – θεατρικός προμηθευτής- φεύγει και στη θέση της αναγράφεται η νέα, Fabrique Spéciale de Produits pour la Beauté des Dames. Το μακρύ ταξίδι της Bourjois στο διεθνή χώρο της βιομηχανίας της ομορφιάς μόλις ξεκινά. H πούδρα Poudre de Riz de Java, για ομοιόμορφη λάμψη στην επιδερμίδα, άμα τη κυκλοφορία της αριθμεί 2.000.000 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο!
1898. Στην επέτειο των τριάντα χρόνων περισσότερα από 700 προϊόντα, που δεν αφορούν αποκλειστικά στο χώρο του μακιγιάζ, φέρουν την υπογραφή Bourjois. Στις πούδρες και τις θρυλικές σκιές έχουν προστεθεί αρώματα, λοσιόν για τα μαλλιά και αρωματικά εκχυλίσματα για χαρτομάντιλα. Εξάγονται σε όλες τις χώρες του κόσμου και βραβεύονται συχνά τόσο για την ποιότητα όσο και για την καινοτομία των συνθέσεων.
1912. Τα λιλιπούτεια στρογγυλά κουτάκια με σκιές και ρουζ γίνονται πλέον οι εμβληματικές συσκευασίες του οίκου Bourjois. Τη χρονιά αυτή κυκλοφορεί το θρυλικό ρουζ Fards Pastel , που θα γίνει ένα από τα cult προϊόντα του οίκου με 6.000.000 πωλήσεις ετησίως ανά την παγκόσμια επικράτεια. Ο τρόπος παραγωγής του είναι επαναστατικός για τα δεδομένα της εποχής. Πρόκειται για ένα μείγμα από πούδρα και νερό , το οποίο τοποθετείται σε στρογγυλές φόρμες, αποξηραίνεται και στη συνέχεια, αφού γυαλίζεται στο χέρι , τοποθετείται στα μικρά, στρογγυλά, χάρτινα κουτάκια.
1914-1915. Κυκλοφορούν τα πρώτα ρουζ του οίκου Cendre de Roses στο χαρακτηριστικό, μικρό στρογγυλό κουτάκι , στο οποίο τα βρίσκουμε ακόμη και σήμερα. Η απόχρωση της συσκευασίας είναι ίδια με εκείνην του περιεχομένου για μεγαλύτερη ευκολία την ώρα της επιλογής.
1920. Ο οίκος Bourjois βρίσκεται πλέον σε 120 χώρες των Ηνωμένων Πολιτειών συμπεριλαμβανομένων. Και είναι οι φανατικές φίλες του οίκου από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού που < πιέζουν> για ένα άρωμα με την υπογραφή Bourjois. Το 1928 κυκλοφορεί το Evening in Paris. Το πρώτο πολυτελές άρωμα με οικονομική τιμή για όλες τις γυναίκες. Το υπογράφει ο διάσημος αρωματοποιός της εποχής Ernest Beaux . Στη Γαλλία θα κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά με το όνομα Soir de Paris . Με νότες από γαρύφαλλο, γιασεμί , τριαντάφυλλο σε συνδυασμό με vetiver και σανταλόξυλο το πικάντικο με λουλουδάτη χροιά άρωμα του οίκου γίνεται ανάρπαστο. 1950. Τα μικρά στρογγυλά, χάρτινα κουτάκια αποσύρονται από την αγορά. Τα νέα είναι από καλής ποιότητας πλαστικό και έχουν το ίδιο χρώμα με την απόχρωση του προϊόντος στο εσωτερικό τους. 1966. Το μικρό στρογγυλό κουτάκι γίνεται πιο λεπτό ενώ ανανεώνεται και το λογότυπο του οίκου, που πλέον αναγράφεται με χρυσά γράμματα στο καπάκι. 1993. To στρογγυλό σφουγγαράκι στο εσωτερικό της συσκευασίας αντικαθίσταται από ένα πρακτικό πινέλο που <σβήνει> τη σκιά για καλύτερο αποτέλεσμα.
1994-2014. Η άριστη ποιότητα σε συνδυασμό με την ευκολία στη χρήση και τις κομψές συσκευασίες συνθέτουν το προφίλ τηςBourjois. Τα μικρά, στρογγυλά κουτάκια, που καθιέρωσαν τον οίκο, έχουν κερδίσει επάξια περίοπτη θέση στην παγκόσμια ιστορία του μακιγιάζ. Στο σημερινό portfolio του οίκου περιλαμβάνονται 360 περίπου αποχρώσεις ενώ κάθε χρόνο προστίθενται, τουλάχιστον, 100 στον αριθμό νέα προϊόντα. Εννοείται ότι στις θρυλικές σκιές και τα ρουζ έχουν προστεθεί φον ντε τεν- σημειώστε από τα καλύτερα της σύγχρονης κοσμητολογίας- , βερνίκια νυχιών, μάσκαρα , μολύβια για τα μάτια και φυσικά μια πλούσια ποικιλία από κραγιόν σε όλες τις υφές και αποχρώσεις, τα οποία ανανεώνονται συνεχώς ακολουθώντας πιστά τις τάσεις της μόδας.
|
|||||||
|
© Copyright 2024 - Skingurus.gr |
|
Disclaimer |