CONNECT:  
             

140+5 Χρόνια Ομορφιάς

Αντωνία Θωμοπούλου Κυριακή, 17 Αυγούστου 2014
Αντωνία Θωμοπούλου
Chief Editor
 

Διαφημιστική αφίσα του 1927 για την Eudermine Η πλούσια ιστορία, η πίστη στις αρχές του ιδρυτή- πλούτος, επιστήμη και omotenasi (φιλοξενία)- και ο αρμονικός συνδυασμός της τέχνης με την επιστήμη κάνουν τον ιαπωνικής προέλευσης οίκο ομορφιάς Shiseido να ξεχωρίζει εδώ και ενάμιση, σχεδόν, αιώνα.

1872. Ο Γιουσίν Φουκουχάρα, πρώην επικεφαλής φαρμακοποιός στον ιαπωνικό αυτοκρατορικό στόλο, ανοίγει ένα μικρό φαρμακείο , το πρώτο κατάστημα Shiseido , στην Γκίνζα, που σήμερα είναι μια από τις πιο σικ και δημοφιλείς περιοχές της ιαπωνικής πρωτεύουσας. Η αντισυμβατική, για την εποχή, αντίληψη του Φουκουχάρα για τη στενή σχέση ιατρικής και ομορφιάς θέτει τα θεμέλια για την ίδρυση του οίκου.


1897. Η απαλή λοσιόν Eudermine με το ελληνικής προέλευσης όνομα ευ+δέρμα σηματοδοτεί το πέρασμα του οίκου από το χώρο των φαρμακευτικών προϊόντων στα καλλυντικά. Το <κόκκινο νερό> , όπως το έχουν ονομάσει , ταιριάζει σε κάθε τύπο επιδερμίδας και χρησιμοποιείται πρωί και βράδυ μετά τον καθαρισμό για πλούσια ενυδάτωση. Η λοσιόν Eudermine κυκλοφορεί μέχρι σήμερα και συγκαταλέγεται στα πλέον ευπώλητα προϊόντα του οίκου.

1906. Ο τριτότοκος γιος του ιδρυτή Σίντσο Φουκουχάρα ,μετά τον πρόωρο θάνατο των δύο μεγαλύτερων αδελφών του, υπάκουσε στην πατρική προτροπή , έπνιξε-προσωρινά- τις καλλιτεχνικές ανησυχίες του και επιβιβάστηκε σε ένα ατμόπλοιο , που εκτελούσε το δρομολόγιο από την Ιαπωνία στην Αμερική, για να μελετήσει φαρμακολογία στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του, ταξίδεψε στη Γαλλία, όπου διδάχτηκε την τέχνη της φωτογραφίας. Οι πολύτιμες γνώσεις που απέκτησε στα χρόνια των σπουδών, ο θαυμασμός του για τις επιστήμες και τον πολιτισμό της Δύσης, μαζί με το σεβασμό στις παραδόσεις και στη φιλοσοφία της Ανατολής και την αγάπη του κυρίως για τις τέχνες, μεταμόρφωσαν τη φαρμακευτική εταιρεία Shiseido σε ένα πρωτοπόρο οίκο ομορφιάς. Την ίδια χρονιά που ο Σίντσο Φουκουχάρα αναχωρεί για την Αμερική ο νεοσύστατος οίκος παρουσιάζει την πρώτη πούδρα που αντικαθιστά την παραδοσιακή με κιμωλία και γρήγορα γίνεται ανάρπαστη για τη φυσική λάμψη που χαρίζει στην επιδερμίδα.

1916. Ο Σίντσο Φουκουχάρα σχεδιάζει το λογότυπο του οίκου- το άνθος της καμέλιας- που αντιπροσωπεύει ακόμη και σήμερα τη Shiseido. Η γραφική αναπαράσταση του Hanatsubaki (του άνθους της καμέλιας), που συμβολίζει τα άνθη τα οποία επιπλέουν σε ένα δοχείο νερού, αποτυπώνει τον τρόπο που η περιποίηση μπορεί να διατηρήσει αλλά και να ενισχύσει τη φυσική ομορφιά. Στο εξής το άνθος της καμέλιας είναι χαραγμένο σε όλα τα προϊόντα του οίκου.

1918. Κυκλοφορεί η πρώτη cold cream στην Ιαπωνία με την υπογραφή Shiseido και για τρεις δεκαετίες παραμένει το πιο διάσημο προϊόν του οίκου.

1919. Ο Σίντσο Φουκουχάρα επιστρέφει στην πατρίδα του και ιδρύει τη Shiseido Gallery, η οποία λειτουργεί έως σήμερα, με στόχο να δίνει βήμα στους νέους καλλιτέχνες.

1934. Το πρώτο προϊόν περιποίησης με σύνθεση νερό σε λάδι φέρει την υπογραφή του οίκου Shiseido .

1937. Ιδρύεται το Camellia Club για τις πιστές φίλες του οίκου Shiseido. Σε χρόνο ρεκόρ ο αριθμός των μελών ξεπερνάει τα 10.000.000!

1939. Ολοκληρώνονται οι εργασίες για τη λειτουργία του πρώτου Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης του οίκου Shiseido. Από αρχής γενέσεως του οίκου η έρευνα δεν περιορίζονταν μόνο στη σύσταση των καλλυντικών και τη βιολογία του δέρματος. Ο οίκος Shiseido αντιμετωπίζει τον άνθρωπο ως σύνολο και εξετάζει τις σωματικές, πνευματικές, διανοητικές και συναισθηματικές αντιδράσεις σε ό,τι συμβαίνει γύρω του. Εξ ου και η ολιστική προσέγγιση της επιστήμης της ομορφιάς που αποτυπώνεται σε κάθε στάδιο σχεδιασμού και δημιουργίας όλων των προϊόντων.

1954. Κυκλοφορεί το πρώτο αντιηλιακό προϊόν του οίκου.

1971. Λανσάρεται η σειρά Evenese για ευαίσθητες επιδερμίδες.

1980. Τα φίλτρα SPF χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά στα προϊόντα του οίκου.

1985. Ο οίκος Shiseido εγκαινιάζει την εποχή της βιοτεχνολογίας δημιουργώντας πρώτος το super bio-hyaluronic acid ( βιο-υαλουρονικό οξύ), το οποίο χρησιμοποιείται σήμερα από 400 εταιρείες σε 38 χώρες.

1988. Λανσάρεται η σειρά περιποίησης Bio-Performance που ξεχωρίζει έχοντας αποσπάσει 109 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και 24 στον αριθμό βραβεία από το διεθνή τύπο!

2006. H ομάδα επιστημόνων του οίκου Shiseido ανακαλύπτει την επιζήμια δράση της πρωτεΐνης Serpinb3 στη διαδικασία γήρανσης των κυττάρων της επιδερμίδας. Όταν αυξάνεται η παρουσία της στην επιδερμίδα , η συγκεκριμένη πρωτεΐνη εισχωρεί στον πυρήνα των κυττάρων και προκαλεί εξάπλωση των βλαβών στα γύρω κύτταρα.

2009. Η Shiseido βραβεύεται για την ανακάλυψη του αποκλειστικού συστατικού Skingenecell 1P, που αναστέλλει τη δράση της Serpinb3 , με το Nobel κοσμητολογίας IFSCC, το οποίο περιέχεται στη σειρά Future Solution LΧ.

2013. Η σειρά καθημερινής περιποίησης Ibuki είναι το τελευταίο επίτευγμα του οίκου Shiseido. Όπου Ibuki είναι μια ιαπωνική λέξη που παραπέμπει σε μια εσωτερική δύναμη να αντιστεκόμαστε στις αντιξοότητες. Ενδείκνυται για τις πιο νεαρές ηλικίες ( 20-30 ετών) και χάρη σε μια αποκλειστική- για μια ακόμη φορά- τεχνολογία του οίκου προστατεύει την επιδερμίδα από εσωτερικούς και εξωτερικούς επιθετικούς παράγοντες διατηρώντας τα επιφανειακά κύτταρα στη βέλτιστή τους κατάσταση.

 

 

 

© Copyright 2019 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.