CONNECT:  
             

​Ομορφιά, “από την κορυφή ως την ψυχή”

Λένα Ιωαννίδου Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου 2020
Λένα Ιωαννίδου
Chief Editor
 

Beauty saga Aveda Αγαπημένη από beauty editors και influencers για την αποτελεσματικότητα, τη φυσική προέλευση και την Cruelty Free φιλοσοφία των προϊόντων της, η Aveda είναι η πρωτοπόρος μάρκα «ηθικών» και ασφαλών φυτικών καλλυντικών για τα μαλλιά-και όχι μόνο. Σήμερα, με αφορμή τo νέο μας TestLab για τη δοκιμή της καινοτόμου θεραπείας επανόρθωσης Botanical Repair, σας θυμίζουμε τη συναρπαστική ιστορία του brand…

Ο ταλαντούχος κύριος Rechelbacher

1941. Γεννιέται στην Αυστρία ο Horst Rechelbacher, παιδί ενός τσαγκάρη και μιας βοτανοθεραπεύτριας.

1955. Αν και οι επιδόσεις του στο σχολείο δεν είναι και τόσο καλές-είχε δυσλεξία-, ο 14χρονος Horst είναι πρόθυμος να μάθει καινούργια πράγματα. Αρχίζει να εργάζεται σε ένα κομμωτήριο απέναντι από το σπίτι. Το φυσικό ταλέντο του έχει μόλις φανερωθεί. Τρία χρόνια αργότερα, ένας έφηβος-ο Horst είναι μόλις 17 χρονών- βρίσκεται να περιποιείται celebrities σε ένα πολυτελές hair salon στη Ρώμη.

1961. Ένα πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό European Hairstyling Championship γίνεται το διαβατήριό του για τον κόσμο. Ο Horst γίνεται γνωστός στο Λονδίνο και λίγο αργότερα στη Νέα Υόρκη.

1963. Εγκαθίσταται στη Μιννεάπολη κυριολεκτικά από …ατύχημα. Ενώ ο Horst βρίσκεται εκεί για ένα διαγωνισμό hair styling, ένας μεθυσμένος οδηγός φορτηγού χτυπά το αυτοκίνητό του. Παραμένοντας αναγκαστικά στην πρωτεύουσα της πολιτείας Μινεσότα για πολλούς μήνες μέχρι να αναρρώσει, αποφασίζει να δοκιμάσει την τύχη του εκεί. Το 1965, ανοίγει το Horst & Friends- το πρώτο από μια σειρά κομμωτηρίων- και δημιουργεί την Horst, την πρώτη του σειρά για τα μαλλιά με φυτικά συστατικά από βιολογικές καλλιέργειες! Χρησιμοποιώντας πλέον μόνο το μικρό του όνομα, ο «Ευρωπαίος κομμωτής», όπως τον αποκαλούν, γίνεται ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας πριν ακόμα κλείσει τα 25 του χρόνια!

1967. Η υπερκόπωση χτυπά την πόρτα του Horst, την ξεπερνά όμως γρήγορα χάρη στη γιόγκα, τον διαλογισμό καιτις θεραπείες με βότανα που του ετοιμάζει η μητέρα του. Η γνωριμία του με έναν εμπνευσμένο γκουρού και οι διαλέξεις που δίνει πάνω στην πανάρχαια τέχνη της Αγιουρβέδα, ξυπνούν το ενδιαφέρον που είχε από παιδί για τη φύση και τα βότανα. Φεύγει για την Ινδία και στους 6 μήνες που μένει σε ένα ashram στα Ιμαλάια, μαθαίνει τα πάντα για τα έλαια και τα φυτά που χρησιμοποιούνται σε αγιουρβεδικές θεραπείες.

1970. Επιστρέφοντας στην Αμερική, ο Horst έχει πλέον υιοθετήσει έναν ολιστικό τρόπο σκέψης τον οποίο ενσωματώνει όχι μόνο στη ζωή του αλλά και στο επιχειρηματικό του μοντέλο. Το πιστεύω του; Η ατομική ομορφιά, συνδέεται άμεσα με την ομορφιά του κόσμου που μας περιβάλλει. Έλεγε χαρακτηριστικά: « Η κάθε μέρα προσφέρει σε όλους εμάς την ευκαιρία να δημιουργήσουμε κάτι θετικό. Ακόμη και οι απλούστερες, φαινομενικά ασήμαντες επιλογές που κάνουμε στην καθημερινή μας ζωή - τι θα φάμε, τι θα φορέσουμε, τι θα χρησιμοποιήσουμε στο σώμα μας και στα σπίτια μας - έχουν μια επίδραση που εξαπλώνεται και φτάνει μακριά, πέρα από εμάς προσωπικά».

1978. Ιδρύει την Aveda. Το όνομά της -μια σύντμηση της λέξης Ayurveda- σημαίνει "γνώση του συνόλου". Η ιδέα για τη δημιουργία της είχε γεννηθεί μερικά χρόνια πριν, στην Ινδία. Εκεί συνειδητοποίησε ότι η δύναμη της ευεξίας που προσφέρει ισορροπία σε σώμα και νου, είναι «προαπαιτούμενο» και για την επίτευξη των στόχων ομορφιάς των πελατισσών του. Έτσι, με πολύτιμους συνεργάτες τον Shiv Nath Tandon που είχε γνωρίσει στο ashram και δύο θεραπευτές της Αγιουρβέδα, τον Drs. Vinod και την Kusum Upadhyay, ο Horst φτιάχνει στον… νεροχύτη της κουζίνας του σπιτιού του, το πρώτο Clove Shampoo, ένα σαμπουάν με βάση το Γαρίφαλο (το μπαχαρικό). Στην αρχή όλα είναι δύσκολα. Τα κομμωτήρια και οι πελάτισσες δεν δείχνουν να ενδιαφέρονται για την υγεία των μαλλιών ή για τις επιπτώσεις που έχουν τα καλλυντικά στο περιβάλλον. Ο Horst όμως έχει πείσμα. Στόμα με στόμα, τα προϊόντα του αρχίζουν να γίνονται γνωστά. Η μοναδική ιστορία της Aveda έχει μόλις ξεκινήσει…

1982. Το πρώτο Ινστιτούτο Aveda για επαγγελματίες της ομορφιάς ανοίγει τις πόρτες του στη Μιννεάπολη.

1989 . Η Aveda γίνεται η πρώτη εταιρεία που προσυπογράφει τις αρχές Valdez / Ceres , ένα κώδικα 10 σημείων για την Εταιρική Περιβαλλοντική Συμπεριφορά που δημιουργήθηκε εκείνη τη χρονιά μετά το σοβαρό ατύχημα με την πετρελαιοκηλίδα που προκάλεσε στην Αλάσκα η Exxon-Valdez .

1995. Το περιοδικό Vanity Fair ανακηρύσσει τον Horst ως έναν από τους πιο επιδραστικούς περιβαλλοντιστές στις ΗΠΑ-ο ίδιος τίτλος του απονέμεται και το 2005.

1997. Η Estée Lauder Companies υποδέχεται στην οικογένειά της την Aveda . Η εταιρεία μεγαλώνει και με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες , σε 9.000 κομμωτήρια και spa, η επιτυχία της είναι πλέον παγκόσμια.

2004. Η βιομηχανία ομορφιάς απονέμει στον Horst το βραβείο Lifetime Achievement Award για τη συνολική προσφορά του.

2007— O Horst λαμβάνει το βραβείο Rachel Carson Award για τη δέσμευσή του στην Περιβαλλοντική Ηθική & Ακεραιότητα. Την ίδια χρονιά η επαγγελματική ένωση Spa & Salon Professional τον τιμά με τον τίτλο «Industry Innovator & Legend» για τη διαχρονική συμβολή του στη βιομηχανία της κοσμητολογίας.

2009. Ο Πρόεδρος της Αυστρίας απονέμει στον Horst το “Decoration of Honour in Gold Services to the Republic of Austria,” ένα παράσημο που δίνεται σε εξέχοντες αυστριακούς επιχειρηματίες.

2014. Ο Horst Rechelbacher, ο “πατέρας των Ασφαλών Καλλυντικών” κατά τους NY Times, πεθαίνει σε ηλικία 72 ετών. Ο μαθητευόμενος κομμωτής των 50’ς έφτασε να γίνει ο δημιουργός ενός από τα πιο influential beauty brands σε όλο τον κόσμο. Πρωτοπόρος στην ολιστική ομορφιά αλλά και στην υπευθυνότητα απέναντι στο περιβάλλον, κατάφερε με το πάθος και την αφοσίωσή του να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες και να εμπνεύσει τις πελάτισσές του να κάνουν πιο συνειδητές επιλογές στα καλλυντικά που αγοράζουν προετοιμάζοντας το έδαφος για τη σαρωτική είσοδο των φυτικών προϊόντων στην αγορά. Δίδαξε από πολύ νωρίς, τον κόσμο της ομορφιάς, τι σημαίνει ασφάλεια στα καλλυντικά αναλαμβάνοντας δράση για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, πολύ πριν οι περισσότεροι από εμάς αντιληφθούμε καν ότι υπήρχε κάτι για το οποίο θα έπρεπε να ανησυχούμε…

2017. Η Aveda ως εταιρεία που εφαρμόζει τις αρχές της βιωσιμότητας στη συσκευασία, την παραγωγή και τα συστατικά που χρησιμοποιεί, τιμάται με το Βραβείο Sustainability Leadership-τα Sustainable Beauty Awards αναγνωρίζουν οργανισμούς και επιχειρήσεις στο χώρο της ομορφιάς που καινοτομούν στη βιωσιμότητα.

2018. Η Aveda έρχεται στην Ελλάδα.

2020. Η Aveda παρουσιάζει την Βotanical Repair™, μια επαναστατική φυσική μέθοδο επανόρθωσης που ανέπυξε έπειτα από 6+ χρόνια παγκόσμιας έρευνας και με 2 κατοχυρωμένες πατέντες, μέσα από μια απολαυστική θεραπεία κομμωτηρίου και μια νέα σειρά προϊόντων επανόρθωσης για το σπίτι.

Η φιλοσοφία της Aveda

Η Aveda είναι η Cruelty Free και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένη μάρκα κομμωτηρίου. Την εμπιστεύονται πάνω από 50.000 επαγγελματίες ομορφιάς ενώ τα προϊόντα βρίσκονται σε περισσότερα από 9.000 κομμωτήρια παγκοσμίως. Εμπνευσμένη από την Αγουρβέδα, την 5.000 ετών αρχαία ινδική θεραπευτική παράδοση, αντιμετωπίζει την ομορφιά ολιστικά. Για την Aveda, μαλλιά, τριχωτό, σώμα και δέρμα είναι ένα, οπότε με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καλύπτει τις ανάγκες των πελατώντης, από “την κορυφή ως την ψυχή”.

Δείτε το video

5+1 δράσεις που κάνουν τη διαφορά

=Τα συστατικά φυσικής προέλευσης και υψηλής απόδοσης που επιλέγει η Aveda για τις φόρμουλές των προϊόντων της προάγουν την ευεξία όσων τα χρησιμοποιούν -τα προϊόντα της είναι γνωστά για το χαρακτηριστικό τους άρωμα από αγνά εκχυλίσματα λουλουδιών και φυτών- αλλά ταυτόχρονα προστατεύουν τη Γη.

=Είναι Cruelty Free . «Από την πρώτη ημέρα της ίδρυσής μας το 1978, πυλώνας της αποστολής μας είναι να φροντίζουμε τον κόσμο και τα ζώα με τα οποία ζούμε μαζί. Δεν κάνουμε δοκιμές σε ζώα και δε ζητάμε από κανέναν να το κάνει για λογαριασμό μας. Τα προϊόντα μας «δοκιμάζονται σε ανθρώπους»….

=Είναι η πρώτη εταιρεία ομορφιάς στον κόσμο που κατασκευάζει τα προϊόντα της με 100% αιολική ενέργεια και η πρώτη εταιρεία που υπέγραψε το Ceres Principles για την εφαρμογή πρακτικών από τις επιχειρήσεις που δεν επιβαρύνουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, τη λειψυδρία ή άλλες προκλήσεις βιωσιμότητας.

=Με τον Μήνα της Γης, το πρόγραμμα που έχει καθιερώσει από το 1999 έχει καταφέρει να συγκεντρώσει πάνω από $56εκ. για να βοηθήσει οργανισμούς που συνεισφέρουν ενεργά στη διάσωση του περιβάλλοντος. Από το 2007, πάνω από $50εκ. έχουν αξιοποιηθεί για θέματα που αφορούν το νερό.

=Συμμετέχει στο Μήνα Πρόληψης του Καρκίνου του Μαστού κάθε Οκτώβριο. Από το 2001, έχει δωρίσει περισσότερα από $4εκ. στο Ίδρυμα Ερευνών για τον Καρκίνο του Μαστού (BCRF)® από τις πωλήσεις προϊόντων της σε ειδική έκδοση.

= Είναι πρωτοπόρος στην κατασκευή συσκευασιών από ανακυκλώσιμα υλικά. Όλες οι συσκευασίες των προϊόντων Aveda είναι φτιαγμένες από PCR -υλικά που έχουν προηγουμένως χρησιμοποιηθεί πριν ανακυκλωθούν- ανακυκλώνονται και αυτές με τη σειρά τους.


 

 

 

© Copyright 2023 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.