CONNECT:  
             

​Yves Rocher: έκανε την ομορφιά προσιτή σε όλες τις γυναίκες…

Λένα Ιωαννίδου Παρασκευή, 2 Απριλίου 2021
Λένα Ιωαννίδου
Chief Editor
 

YVES ROCHER Το πάθος του για τη φύση και η αγάπη του για τις γυναίκες γέννησε ένα μοντέλο ομορφιάς διαφορετικό από τα άλλα. Έξι δεκαετίες αργότερα, η Yves Rocher συνεχίζει να υπερασπίζεται με αφοσίωση το όραμα του ανθρώπου που τη δημιούργησε και δεσμεύεται για το μέλλον φιλοδοξώντας να γίνει, όχι η καλύτερη εταιρεία στον κόσμο, αλλά η καλύτερη εταιρεία για τον κόσμο…

« Το μεγαλύτερο επίτευγμά μας δεν είναι ότι ανακαλύψαμε τις ιδιότητες των φυτών, αλλά ότι τα κάναμε προσιτά σε όλες» είπε κάποτε ο Yves Rocher, ιδρυτής της εταιρείας που απέδειξε στην πράξη ότι η επιστημονική καινοτομία μέσα από τη μελέτη καιτη χρήση των φυτών και η προσιτή ομορφιά δεν είναι έννοιες ασύμβατες. Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα που κάνει την Yves Rocher ξεχωριστή. Είναι η μοναδική μάρκα σε όλο τον κόσμο που γνωρίζει και ελέγχει 100% κάθε στάδιο της διαδρομής των προϊόντων της, από τον σπόρο του φυτού ως την επιδερμίδα, κρατώντας το ρόλο του Βοτανολόγου, του Καλλιεργητή, του Επιστήμονα, του Παρασκευαστή και του Τελικού Διανομέα! Ποια είναι όμως η Yves Rocher; Ας κάνουμε ένα flash-back στην ιστορία της μάρκας και του ανθρώπου που τη δημιούργησε.

1930. Στο μικρό χωριό La Gacilly στην καρδιά της Γαλλικής Βρετάνης γεννιέται ο Yves Rocher. Από πολύ μικρός , με επιρροές από τον βοτανολόγο παππού του, γοητεύεται από τον κόσμο των φυτών και με τη βοήθεια του ξαδέλφου και νονού του Joseph-Pierre Ricaud, ο οποίος ήταν γιατρός, ανακαλύπτει τις ιδιότητες των φαρμακευτικών βοτάνων.

1944. Στα 14 μόλις χρόνια του, με τον θάνατο του πατέρα του αναλαμβάνει τα ηνία όχι μόνο της οικογένειας αλλά και της οικογενειακής επιχείρησης, ενός μικρού καταστήματος με υφάσματα και καπέλα. Εκείνη τη χρονιά, μια εμπειρική θεραπεύτρια του δίνει τη μυστική συνταγή μιας αιμοστατικής πομάδας για τις αιμορροΐδες, την οποία παρασκευάζει με βάση το φυτό Ficaria Verta (ζοχαδόχορτο,), στη σοφίτα του σπιτιού του και στη συνέχεια, αποφασίζει να την πουλήσει μέσω ταχυδρομείου, από πόρτα σε πόρτα!

1959. Ο 29χρονος Yves Rocher δημιουργεί στη γενέτειρά του, το La Gacilly, το πρώτο εργαστήριο παρασκευής φυτικών συνθέσεων. Αναπτύσσει νέες καλλυντικές κρέμες τις οποίες συνεχίζει να διαθέτει μέσω ταχυδρομείου. Σε μια εποχή που τα καλλυντικά προορίζονται για μια ελίτ καταναλωτριών, εκείνος δημιουργεί προϊόντα ποιότητας, προσιτά σε όλους. Στόχος του είναι να «εκδημοκρατίσει» την ομορφιά για τις γυναίκες . Αυτό όμως που απογειώνει τη μάρκα είναι η καινοτόμος έννοια τηςCosmétique Végétale® (Φυτική Κοσμητολογία), που εισάγει, δηλαδή το «πάντρεμα» των ιδιοτήτων των φυτών με τις βέλτιστες εφαρμογές της επιστήμης. Ουσιαστικά, ο Yves Rocher είναι ο πρώτος επιχειρηματίας που έχει την έμπνευση να φτιάξει αποτελεσματικά καλλυντικά με πρώτη ύλη τα φυτά. Η επιτυχία δεν αργεί να έρθει. Τα ευχαριστήρια γράμματα από πελάτισσες που δοκίμασαν τις κρέμες του γίνονται διαφημίσεις σε τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Η μάρκα αρχίζει να γίνεται γνωστή σε όλη τη Γαλλία.

1965. Έχοντας πάντα κατά νου την καλλιέργεια ισχυρών δεσμών ανάμεσα στη μάρκα και τις καταναλώτριες, ο Yves Rocher σχεδιάζει και κυκλοφορεί το περίφημο «Πράσινο Βιβλίο της Ομορφιάς». Στην ουσία ήταν ένας κατάλογος προϊόντων, αλλά ξεχώρισε γιατί έμοιαζε με περιοδικό, όπου οι γυναίκες διάβαζαν χρήσιμες συμβουλές για την περιποίηση της επιδερμίδας και το μακιγιάζ από επιστήμονες και αισθητικούς. Σήμερα , το «Πράσινο Βιβλίο» κυκλοφορεί σε περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα-και ηλεκτρονικά-μεταφράζεται σε 25 γλώσσες, όπως και σε σύστημα Μπράιγ, για άτομα με περιορισμένη όραση.

1969. Εγκαινιάζεται το εργοστάσιο “La Croix des Archers" στο La Gacilly και μέσα στην επόμενη δεκαετία προσθέτει άλλες δύο μονάδες στην περιοχή. Η επιλογή, αποδεικνύει την αγάπη του Yver Rocher για τον τόπο του, αλλά και την προσπάθειά του να κρατήσει τον κόσμο κοντά στη γη του, προσφέροντας νέες θέσεις απασχόλησης. Τελικά, τα κατάφερε.Από τότε μέχρι σήμερα ο πληθυσμός του La Gacilly, αντί να μειωθεί, έχει διπλασιαστεί!

1975. Ο Yves Rocher δημιουργεί στο La Gacilly ένα βοτανικό κήπο 55 εκταρίων με περισσότερα από 1000 είδη φυτών και συγχρόνως λειτουργεί σαν ερευνητικό εργαστήριο για τους βοτανολόγους, τους βιολόγους, τους φαρμακοποιούς…

1989. Η Yves Rocher σταματά τα πειράματα σε ζώα και απαιτεί το ίδιο από τους προμηθευτές της.

1991. Γεννιέται το Yves Rocher Foundation. Στα 30 χρόνια της ζωής του το ίδρυμα έχει αποδείξει έμπρακτα με πρωτοβουλίες και δράσεις τη δέσμευσή του για την προστασία της βιοποικιλότητας και τον σεβασμό του στη φύση, το περιβάλλον και τον άνθρωπο.

1992. Οργανώνονται ετήσιες εθνοβοτανολογικές αποστολές για την αναζήτηση νέων πρώτων υλών και δραστικών συστατικών από όλο τον κόσμο. Οι συνεργασίες με ντόπιους προμηθευτές είτε βρίσκονται στη Μαδαγασκάρη, είτε στο Μπουτάν και τη χερσόνησο της Καμτσάτκα γίνονται κάτω από αυστηρότατες προδιαγραφές και με την υπογραφή συμβολαίου με όρους που περιλαμβάνουν το σεβασμό στις διεθνείς συμβάσεις και τη διασφάλιση καλών συνθηκών ασφάλειας και υγιεινής των εργατών τους.

1997. Πολύ πριν τα καλλυντικά bio γίνουν μόδα, 44 εκτάρια από τη συνολική έκταση του Βοτανικού Κήπου στο La Gacilly,λαμβάνουν πιστοποίηση Βιολογικής Καλλιέργειας.

1998. Σε συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, ιδρύεται το Végétarium, το πρώτο μουσείο της Ευρώπης αφιερωμένο αποκλειστικά στο φυτικό κόσμο.

2007. To Yves Rocher Foundation εγκαινιάζει το πρόγραμμα Plant for the Planet. Απτή απόδειξη της επιτυχίας του είναι τα 100 εκατομμύρια δέντρα που φυτεύτηκαν από τότε μέχρι και το 2020, σε συνεργασία με τοπικούς ανεξάρτητους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, σε 26 χώρες του πλανήτη, ενώ μέχρι το 2025 υπολογίζεται ότι θα έχουν φυτευτεί 35 εκατομμύρια δέντρα, 1 κάθε 3 δευτερόλεπτα! Το πρόγραμμα Plant for the Planet σήμερα ονομάζεται Plant for Life και φιλοδοξεί να προσφέρει μέσω των δενδροφυτεύσεων, οφέλη για τους ανθρώπους, την άγρια ζωή, το έδαφος, το κλίμα , τις επόμενες γενιές, και τη ζωή όλων στον πλανήτη!

2009. Στις 26 Δεκεμβρίου ο Yves Rocher φεύγει από τη ζωή. Στην τελευταία του κατοικία τον συνοδεύουν οι 3000 κάτοικοι του La Gacilly….

2016 . Στο τιμόνι της επιχείρησης παραμένει η οικογένεια Rocher. Ακολουθώντας τα χνάρια του οραματιστή , τολμηρού Yves, οι γιοι και τα εγγόνια του, εμπλουτίζουν διαρκώς τη γκάμα της μάρκας με καινοτόμες καλλυντικές φόρμουλες, επεκτείνονται, δίνοντας το παρών σε 90 χώρες και θέτουν τους επόμενους στόχους: την ισχυρότερη προστασία της φύσης, τη βιοποικιλότητα και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Yves Rocher μέσα από μια νέα γενιά προϊόντων με οικολογικό σχεδιασμό, ενεργά συστατικά 100% φυτικά, κατάλληλα για vegans, χωρίς γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς και με βιοδιασπώμενες συνθέσεις για να μην μολύνουν τον υδάτινο ορίζοντα.

2017. Η Yves Rocher δημιουργεί την καινούρια της υπογραφή, το Act Beautiful που σημαίνει ότι ένα brand προσδιορίζεται όχι μόνο από τα προϊόντα του αλλά και από τις αξίες που αντιπροσωπεύει.

2020. Με σύνθημα «τίποτα δεν χάνεται, όλα μεταμορφώνονται» από την 1η Οκτωβρίου όλες οι συσκευασίες των 135 εκατομμυρίων φιαλιδίων που παράγονται ετησίως είναι πλέον από 100% ανακυκλώσιμο και ανακυκλωμένο πλαστικό, μια καινοτομία που «μεταφράζεται» σε 2.700 τόνους παρθένου πλαστικού λιγότερους, κάθε χρόνο. Επιπλέον, μέχρι το 2022 η Yves Rocher δεσμεύεται να έχει αφαιρέσει το περιτύλιγμα σελοφάν από τις συσκευασίες 170 εκατομμυρίων προϊόντων της.

2021. Το μήνυμα του Bris Rocher, Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της Yves Rocher συνοψίζει μέσα σε μια φράση το DNA της μάρκας, τις αξίες της και αλλά και τη δέσμευσή της για το μέλλον: "Στόχος μας δεν είναι να είμαστε η καλύτερη εταιρεία στον κόσμο, αλλά η καλύτερη εταιρεία για τον κόσμο."

Social Selling: ένα success story γένους θηλυκού
Στα 40 σχεδόν χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα, η Yves Rocher δεν έκανε μόνο την ομορφιά, προσιτή σε όλες τις γυναίκες αλλά συνέβαλε στην προσωπική τους ικανοποίηση και ευτυχία προσφέροντάς τους μια επικερδή επαγγελματική διέξοδο. Το σύστημα Social Selling που εφαρμόζει, είναι μια άμεση μέθοδος διακίνησης των προϊόντων της που βασίζεται στην από στόμα σε στόμα διάδοσή τους και την απευθείας προώθησή τους στον καταναλωτή μέσω ανεξάρτητων συνεργατών. Η μέθοδος αυτή, ιδιαίτερα ελκυστική στην περίοδο της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε, δίνει τη δυνατότητα σε όλες εμάς να αγοράσουμε τα καλλυντικά ποιότητας σε εκπτωτικές τιμές και συγχρόνως, στις γυναίκες που το επιθυμούν να εξελιχθούν σε ανεξάρτητο συνεργάτη της Yves Rocher και να αποκτήσουν μια ενδιαφέρουσα ασχολία και ένα σημαντικό extra εισόδημα.
Μάθετε περισσότερα για την Yves Rocher

 

 

 

© Copyright 2021 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.