CONNECT:  
             

150 χρόνια ομορφιάς

Αντωνία Θωμοπούλου Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2022
Αντωνία Θωμοπούλου
Chief Editor
 

cover Με αφορμή τον εορτασμό για τα 150 χρόνια της Shiseido ανατρέχουμε στην ιστορία του διάσημου οίκου ομορφιάς που σε κάθε δημιουργία συνδυάζει μοναδικά τις παραδοσιακές ιαπωνικές αρχές και αξίες, την αγάπη για τη φύση με την εγκυρότητα και αξιοπιστία των επιστημονικών του επιτευγμάτων.

1872. Ο Γιουσίν Φουκουχάρα, πρώην επικεφαλής φαρμακοποιός στον ιαπωνικό αυτοκρατορικό στόλο, ανοίγει ένα μικρό φαρμακείο , το πρώτο κατάστημα Shiseido , στην Γκίνζα, που σήμερα είναι μια από τις πιο κομψές και δημοφιλείς περιοχές της ιαπωνικής πρωτεύουσας. Η αντισυμβατική, για την εποχή, αντίληψη του Φουκουχάρα για τη στενή σχέση ιατρικής και ομορφιάς θέτει τα θεμέλια για την ίδρυση του οίκου.

Dento-Shizen-Mottainai- Omotenashi. Τέσσερις στον αριθμό αξίες διέπουν τη σύλληψη, σύνθεση και δημιουργία κάθε νέου προϊόντος της Shiseido που συνδυάζει μοναδικά την παραδοσιακή ανατολίτικη φιλοσοφία (dento= παράδοση), με έμπνευση και αγάπη στο φυσικό πλούτο (shizen= φύση), σεβασμό στη βιωσιμότητα (mottainai) συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και αναδεικνύει την τέχνη της φιλοξενίας (omotenashi) μέσω της ολιστικής του δράσης.

Αναλυτικά οι ημερομηνίες- σταθμούς στα 150 χρόνια του οίκου που αξίζει να γνωρίζουμε:

1897. Η απαλή λοσιόν Eudermine με το ελληνικής προέλευσης όνομα ευ+δέρμα σηματοδοτεί το πέρασμα του οίκου από το χώρο των φαρμακευτικών προϊόντων στα καλλυντικά. Το <κόκκινο νερό> , όπως το έχουν ονομάσει , ταιριάζει σε κάθε τύπο επιδερμίδας και χρησιμοποιείται πρωί και βράδυ μετά τον καθαρισμό για πλούσια ενυδάτωση. Η λοσιόν Eudermine κυκλοφορεί μέχρι σήμερα και συγκαταλέγεται στα πλέον ευπώλητα προϊόντα του οίκου.

1906. Ο τριτότοκος γιος του ιδρυτή Σίντσο Φουκουχάρα,μετά τον πρόωρο θάνατο των δύο μεγαλύτερων αδελφών του, υπάκουσε στην πατρική προτροπή, παρά τις έντονες καλλιτεχνικές του ανησυχίες, και επιβιβάστηκε σε ένα ατμόπλοιο , που εκτελούσε το δρομολόγιο από την Ιαπωνία στην Αμερική, για να μελετήσει φαρμακολογία στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του, ταξίδεψε στη Γαλλία, όπου διδάχτηκε την τέχνη της φωτογραφίας. Οι πολύτιμες γνώσεις που απέκτησε στα χρόνια των σπουδών, ο θαυμασμός του για τις επιστήμες και τον πολιτισμό της Δύσης, μαζί με το σεβασμό στις παραδόσεις και στη φιλοσοφία της Ανατολής και την αγάπη του κυρίως για τις τέχνες, μεταμόρφωσαν τη φαρμακευτική εταιρεία Shiseido σε ένα πρωτοπόρο οίκο ομορφιάς. Την ίδια χρονιά που ο Σίντσο Φουκουχάρα αναχωρεί για την Αμερική ο νεοσύστατος οίκος παρουσιάζει την πρώτη πούδρα που αντικαθιστά την παραδοσιακή με κιμωλία και γρήγορα γίνεται ανάρπαστη για τη φυσική λάμψη που χαρίζει στην επιδερμίδα.

1916. Ο Σίντσο Φουκουχάρα σχεδιάζει το λογότυπο του οίκου- το άνθος της καμέλιας- που αντιπροσωπεύει ακόμη και σήμερα τη Shiseido. Η γραφική αναπαράσταση του Hanatsubaki (του άνθους της καμέλιας), που συμβολίζει τα άνθη τα οποία επιπλέουν σε ένα δοχείο νερού, αποτυπώνει τον τρόπο που η περιποίηση μπορεί να διατηρήσει αλλά και να ενισχύσει τη φυσική ομορφιά. Στο εξής το άνθος της καμέλιας είναι χαραγμένο σε όλα τα προϊόντα του οίκου.

1918. Κυκλοφορεί η πρώτη cold cream στην Ιαπωνία με την υπογραφή Shiseido και για τρεις δεκαετίες παραμένει το πιο διάσημο προϊόν του οίκου.

1919. Ο Σίντσο Φουκουχάρα επιστρέφει στην πατρίδα του και ιδρύει τη Shiseido Gallery, η οποία λειτουργεί έως σήμερα, με στόχο να δίνει βήμα στους νέους καλλιτέχνες.

1934. Το πρώτο προϊόν περιποίησης με σύνθεση νερό σε λάδι φέρει την υπογραφή του οίκου Shiseido.

1937. Ιδρύεται το Camellia Club για τις πιστές φίλες του οίκου Shiseido. Σε χρόνο ρεκόρ ο αριθμός των μελών ξεπερνάει τα 10.000.000!

1939. Ολοκληρώνονται οι εργασίες για τη λειτουργία του πρώτου Κέντρου Έρευνας και Ανάπτυξης του οίκου Shiseido. Από αρχής γενέσεως του οίκου η έρευνα δεν περιορίζονταν μόνο στη σύσταση των καλλυντικών και τη βιολογία του δέρματος. Ο οίκος Shiseido αντιμετωπίζει τον άνθρωπο ως σύνολο και εξετάζει τις σωματικές, πνευματικές, διανοητικές και συναισθηματικές αντιδράσεις σε ό,τι συμβαίνει γύρω του. Εξ ου και η ολιστική προσέγγιση της επιστήμης της ομορφιάς που αποτυπώνεται σε κάθε στάδιο σχεδιασμού και δημιουργίας όλων των προϊόντων.

1954. Κυκλοφορεί το πρώτο αντιηλιακό προϊόν του οίκου.

1971. Λανσάρεται η σειρά Evenese για ευαίσθητες επιδερμίδες.

1980. Τα φίλτρα SPF χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά στα προϊόντα του οίκου.

1985. Ο οίκος Shiseido εγκαινιάζει την εποχή της βιοτεχνολογίας δημιουργώντας πρώτος το super bio-hyaluronic acid ( βιο-υαλουρονικό οξύ), το οποίο χρησιμοποιείται σήμερα από 400 εταιρείες σε 38 χώρες.

1988. Λανσάρεται η σειρά περιποίησης Bio-Performance που ξεχωρίζει έχοντας αποσπάσει 109 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και 24 στον αριθμό βραβεία από το διεθνή τύπο!

2006. H ομάδα επιστημόνων του οίκου Shiseido ανακαλύπτει την επιζήμια δράση της πρωτεΐνης Serpinb3 στη διαδικασία γήρανσης των κυττάρων της επιδερμίδας. Όταν αυξάνεται η παρουσία της στην επιδερμίδα , η συγκεκριμένη πρωτεΐνη εισχωρεί στον πυρήνα των κυττάρων και προκαλεί εξάπλωση των βλαβών στα γύρω κύτταρα.

2014. Είναι γνωστό ότι καθημερινά ένα καλά οργανωμένο δίκτυο οργάνων, κυττάρων, υγρών και ιστών «εργάζονται» στο εσωτερικό του οργανισμού για να αναχαιτίσουν τις φλεγμονές που προκαλούνται από τις καθημερινές επιθέσεις και να ξεκινήσει η διαδικασία επούλωσης και επανόρθωσης. Tο εξαιρετικά οργανωμένο φυσικό σύστημα άμυνας ήταν για πολλά χρόνια στο επίκεντρο ερευνών της επιστημονικής ομάδας της Shiseido. Ο ζωτικός ρόλος των κυττάρων Langerhans- τα επονομαζόμενα και φρουροί του δέρματος – οδηγεί τους ειδικούς του οίκου στην ανάπτυξη της ImuGeneration Technology™ και τη δημιουργία του ορού Ultimune για την τόνωση των μηχανισμών άμυνας, την πρόληψη, αντιμετώπιση των φθορών και αποτελεσματική θωράκιση της επιδερμίδας. Στα οκτώ χρόνια κυκλοφορίας του έχει ήδη συγκεντρώσει 224 βραβεία ομορφιάς- περισσότερα από κάθε άλλο προϊόν στην ιστορία των 150 χρόνων του οίκου, 38 πατέντες ευρεσιτεχνίας ενώ κάθε 7΄΄ πωλείται ένας ορός Ultimune ανά τον κόσμο.

2022. Το τελευταίο επίτευγμα του οίκου είναι το Bio-Performance Skin Filler, ένα δίδυμο ορών- για πρωινή και βραδινή χρήση- με υψηλού μοριακού βάρους υαλουρονικό οξύ για εντατική ενυδάτωση, ενίσχυση της συνοχής των δερματικών κυττάρων και αποκατάσταση της σφριγηλότητας της επιδερμίδας χάρη στην ικανότητά του να επαναφέρει τον όγκο και να «γεμίζει» εκ των έσω τις ρυτίδες.

Διεθνής αναγνώριση από την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα. Στη διάρκεια της μακρόχρονης ιστορίας της η Shiseido έχει πάρει 29 βραβεία IFSCC ( διεθνής οργανισμός με 16.000 μέλη από 80 χώρες που ξεχωρίζει και επιβραβεύει τις επιστημονικές καινοτομίες των εταιρειών καλλυντικών) για τεχνολογίες που βρίσκουμε σε προϊόντα του οίκου και σε σειρές περιποίησης όπως είναι η Future Solution.

 

 

 

© Copyright 2022 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.