Back to the future :10 χρόνια που άλλαξαν την ομορφιά
![]()
Το K- Beauty κατακτά τη Δύση.
Ήταν αρχές του 2011 όταν η Κορέα έκανε…απόβαση στην Ευρώπη και την Αμερική, φέρνοντας σαρωτικές αλλαγές στην καθημερινή περιποίηση, με μια στρατιά από πρωτότυπα, πολύχρωμα, καινοτόμα προϊόντα ομορφιάς. Μέσα από το K-beauty, ίσως το δημοφιλέστερο trend της δεκαετίας, μάθαμε τι είναι το 10-step routine - η φροντίδα δέκα βημάτων που ακολουθούν οι
Το Cruelty free γίνεται πράξη.
11 Μαρτίου 2013 : μια ημερομηνία σταθμός για τη βιομηχανία της ομορφιάς. Οι 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης απαγορεύουν την κυκλοφορία καλλυντικών που έχουν δοκιμαστεί σε ζώα. Οι ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές αρχίζουν σιγά-σιγά να αγκαλιάζουν τη νέα γενιά cruelty-free αλλά και vegan προϊόντων που κάνει την εμφάνισή της στην αγορά.
Από το “free from” στο “eco- ethical beauty” Το 2010 η Mintel -μια από τις εγκυρότερες διεθνείς εταιρείες έρευνας αγοράς-, έχοντας δει το ποσοστό των “paraben free” καλλυντικών να αυξάνεται από 5% σε 13 % μέσα σε 2 μόλις χρόνια και των πιστοποιημένων βιολογικών προϊόντων να διπλασιάζεται στο ίδιο διάστημα, προέβλεπε ότι στα επόμενα
Τα ευεργετικά βακτήρια
Οι βιολόγοι μελετούσαν το Ανθρώπινο Μικροβίωμα από το 2008, όμως εμείς πρωτακούσαμε για το ρόλο που διαδραματίζει στην υγεία και την ομορφιά της επιδερμίδας μας, το 2013. Τότε μάθαμε σε ότι σε κάθε τετραγωνικό εκατοστό της επιφάνειάς
H άνοδος των skintellectuals
Ανήκουν στους Millenials και στη γενιά Ζ. Γνωρίζουν τι είναι καλό για την επιδερμίδα τους και ψάχνονται πολύ πριν βάλουν κάτι στο πρόσωπό τους . Είναι η…φυλή των skintellectuals- των καλά ενημερωμένων καταναλωτών- που γεννήθηκε μέσα στη δεκαετία και βάζει φωτιά στις μηχανές αναζήτησης. αναζητώντας πληροφορίες άλλοτε για το υαλουρονικό οξύ και τη ρετινόλη κι άλλοτε για αμφιλεγόμενα συστατικά όπως τα SLS και τα mineral oils . Γι’ αυτούς, η κρυψίνοια που συχνά διακρίνει τις εταιρείες καλλυντικών ως προς τις φόρμουλες των προϊόντων τους δεν είναι πλέον αποδεκτή. Θέλουν να γνωρίζουν ποια ακριβώς συστατικά περιέχει το προϊόν που σκοπεύουν να αγοράσουν , σε ποια περιεκτικότητα και αν η φόρμουλά του είναι ασφαλής για την επιδερμίδα τους. Δεν αρκούνται πλέον στη φήμη ενός brand. Την εμπιστοσύνη τους κερδίζουν μόνο εκείνα που ξεχωρίζουν για τη διαφάνεια και τη σαφήνεια του προφίλ των καλλυντικών τους-και τώρα πια είναι πολλά….
Η ομορφιά αλλάζει με hashtags.
Στον κόσμο της μουσικής το # ήταν και θα είναι πάντα η δίεση σε μια παρτιτούρα. Στον κόσμο όμως των social media, τα hashtags ήταν το εργαλείο που άνοιξε τα κανάλια της πληροφόρησης… Και όταν πριν 10 χρόνια, το ολόφρεσκο τότε Instagram, για να ταξινομεί τις φωτογραφίες του, “δανείστηκε” από το Twitter τα έξυπνα αυτά σύμβολα, το τοπίο της
|
|||||||
|
© Copyright 2023 - Skingurus.gr |
|
Disclaimer |
![]() |
|
|
2021-06-14 Ο χρόνος, τα σημάδια του και τα… γονίδιά μας Είναι γεγονός ότι κάποιες γυναίκες μεγαλώνουν πιο όμορφα από κάποιες άλλες. Γιατί; Διότι από καθαρή... |
![]() |
|
|
2020-03-11 Τι κάνει, τελικά, μια κρέμα αποτελεσματική; Η υψηλή περιεκτικότητά της σε δραστικά συστατικά είναι η προφανής απάντηση. Όμως τα πράγματα δεν... |
![]() |
|
|
2020-08-24 Καλλυντικά χωρίς γλουτένη: μήπως υπερβάλλουμε; Εδώ και αρκετά χρόνια, η βιομηχανία καλλυντικών, θέλοντας να συμβαδίσει με το πανίσχυρο πλέον trend του... |
![]() |
|
|
2020-10-12 Μέχρι πού φτάνουν τα συστατικά των καλλυντικών; «Διεισδύει σε βάθος, δρα στην καρδιά των κυττάρων…». Όλες έχουμε κάποια στιγμή αναρωτηθεί τι ακριβώς... |
![]() |
|
|
2021-04-14 Στο κατώφλι των 50 Το πέρασμα στην ωριμότητα που σηματοδοτεί η δεκαετία των 50 συνοδεύεται από μία σειρά έντονων αλλαγών... |
![]() |
|
|
2021-04-16 Τα βακτήρια αγαπούν την επιδερμίδα μας Γιατί μιλούν όλοι για το μικροβίωμα; Τι γυρεύουν τα προβιοτικά στα καλλυντικά μας; Και γιατί η βιολογική... |
![]() |
|
|
2021-06-09 Πίσω από τις λέξεις της ομορφιάς Αν οι εντυπωσιακές «λέξεις-κλειδιά» στην ετικέτα μιας καλλυντικής κρέμας ήταν η μόνη σας πηγή ενημέρωσης... |
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;