Η ομορφιά πολεμά τον κορωνοϊό
![]()
Η είδηση, στα μέσα Μαρτίου, ήταν πράγματι εντυπωσιακή. Η LVMH, ο γαλλικός όμιλος πολυτελών προϊόντων μόδας και ομορφιάς είχε μόλις ανακοινώσει ότι «το σύνολο των μονάδων παραγωγής αρωμάτων και καλλυντικών των οίκων Dior, Guerlain και Givenchy επιστρατεύεται για να παρασκευάσει και να προσφέρει στις υγειονομικές αρχές μεγάλες ποσότητες αντισηπτικού αλκοολούχου διαλύματος»...
Όπως αποδείχθηκε, ήταν μόνο η αρχή, αφού το καλό παράδειγμα έσπευσαν να ακολουθήσουν πολλές ακόμα εταιρείες καλλυντικών, προσφέροντας, τόσο σε διεθνές όσο και σε τοπικό επίπεδο, μεγάλα χρηματικά ποσά , παράγοντας αντισηπτικά ή απλά στέλνοντας τα προϊόντα τους στην πρώτη γραμμή της μάχης με τον Covid-19... Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι ωραίο να γίνονται γνωστές. Εμείς σήμερα μοιραζόμαστε μαζί σας κάποιες από αυτές -αν και είμαστε σίγουρες ότι υπάρχουν πολλές ακόμα που δεν γνωρίζουμε- γιατί επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο ότι η ομορφιά δεν σημαίνει μόνο αγάπη και φροντίδα για τον εαυτό μας αλλά και για τους άλλους...
· H Estée Lauder Companies (ELC), στάθηκε από την πρώτη στιγμή δίπλα στις κοινότητες στις οποίες ζούμε και εργαζόμαστε. Ανταποκρινόμενη στις επιπτώσεις του Covid-19 και με γνώμονα τις οικογενειακές αξίες που διέπουν την εταιρεία, σε παγκόσμιο επίπεδο, χορηγήθηκε δωρεά ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα,
· H L’Oréal ο παγκόσμιος κολοσσός της βιομηχανίας καλλυντικών, δεν χρειάζεται βέβαια συστάσεις. Στο πλαίσιο του Πανευρωπαϊκού Προγράμματος Αλληλεγγύης που υλοποιεί με τη στήριξη και του Ιδρύματος L’Oréal, προχώρησε ήδη σε δωρεά 1 εκατομμυρίου ευρώ σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, καθώς και ειδών προσωπικής υγιεινής (αφρόλουτρα, σαμπουάν και αντισηπτικά χεριών) για να προσφερθούν στους κοινωνικούς λειτουργούς, τους εθελοντές και τα προστατευόμενα μέλη τους τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης, έτσι ώστε να πολεμήσουν τον κορωνοϊό και να · Η Procter & Gamble θεωρείται «βαριά βιομηχανία» στην παγκόσμια αγορά. Δικά της είναι μερικά από τα δημοφιλέστερα προϊόντα όπως το Pantene, το Head&Shoulders ή το Herbal Essences -για να περιοριστούμε αποκλειστικά στα beauty brands της. Όπως ανακοινώθηκε πριν λίγες μέρες, το Ελληνικό τμήμα της P&G, στηρίζει το Εθνικό Σύστημα Υγείας, με μια σημαντική δωρεά €300.000 για την ενίσχυση των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας με τον απαραίτητο εξοπλισμό για την περίθαλψη των ασθενών και την καταπολέμηση της διάδοσης του κορωνοϊού. Ταυτόχρονα, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και οργανισμούς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της προστασίας και φροντίδας των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, καλύπτει τις ανάγκες σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής και οικιακής φροντίδας, για περισσότερους από 35.000 συνανθρώπους μας που λόγω της πανδημίας έχουν επηρεαστεί ακόμα περισσότερο. · H Pierre Fabre, ο μεγάλος Γαλλικός όμιλος δερμοκαλλυντικών προϊόντων (Avène, Galénic, Rene Furterer , Klorane, A-Derma) , έδρασε άμεσα, από τις αρχές του προηγούμενου μήνα. Οι ομάδες του εργοστασίου της στο Soual, της Νοτιοδυτικής Γαλλίας, κινητοποιήθηκαν εκτάκτως για την παραγωγή ενός υδροαλκοολικού ζελ σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Καθώς το συγκεκριμένο ζελ δεν είναι προϊόν της τακτικής γραμμής παραγωγής, αναπροσάρμοσαν τη γραμμή παραγωγής που χρησιμοποιείται συνήθως για σαμπουάν, συγκέντρωσαν όλα τα απαραίτητα συστατικά για την παραγωγή του ( alcool, γλυκερίνη, απεσταγμένο νερό), χρησιμοποίησαν φιαλίδια των προϊόντων της μάρκας Klorane και τύπωσαν περισσότερες από 600 000 ετικέτες μέσα σε 8 μόλις ημέρες!
· Η Lavipharm, ένας ολοκληρωμένος Όμιλος έρευνας, ανάπτυξης, παραγωγής, εισαγωγής, εμπορίας και διανομής φαρμάκων, καλλυντικών (όπως τα Castalia) και προϊόντων υγείας στην Ελλάδα, συνεισφέροντας έμπρακτα στη · Η Apivita, προχώρησε σε δωρεά προϊόντων της, σε εκείνους που τις δύσκολες αυτές μέρες επιτελούν με αυταπάρνηση το σημαντικότερο έργο, τη φροντίδα των συνανθρώπων μας, καθώς επίσης και σε ανθρώπους που έχουν πραγματικά ανάγκη από στήριξη. Εθελοντές εργαζόμενοι της Apivita προετοίμασαν πάνω από 25.000 προϊόντα που θα αποσταλούν σε νοσοκομεία αναφοράς του ιού, γηροκομεία και δομές αστέγων. · H M·A·C Cosmetics Ελλάδας, μέσω του πιο διάσημου κραγιόν της, του Viva Glam, προχωρά σε δωρεά 100.000€ προς το Ε.Σ.Υ. αφού το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις του θα διατεθεί για την καταπολέμηση του Covid-19. Σε παγκόσμιο επίπεδο 10 εκατομμύρια δολάρια θα διατεθούν σε περισσότερους από 250 οργανισμούς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και παρέχουν υπηρεσίες σε πληθυσμούς που έχουν επηρεαστεί από την πανδημία. · Πίσω από το όνομα Notos Com Συμμετοχές, κρύβεται μια μεγάλη εταιρεία η οποία, εκτός από τα γνωστά σε όλες μας πολυκαταστήματα Notos Galleries, αντιπροσωπεύει για την Ελλάδα μερικά από τα μεγαλύτερα beauty brands όπως είναι η Chanel, ο Hermès, ο Givenchy, o Guerlain, η Shiseido, η Clarins και πολλά άλλα. Τον περασμένο μήνα, ανακοίνωσε ότι δωρίζει δύο υπερσύγχρονους αναπνευστήρες σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας ενηλίκων /παίδων / νεογνών στα νοσοκομεία της χώρας. Η δωρεά έγινε ήδη δεκτή από το Υπουργείο Υγείας. · Η Sephora αποφάσισε Πανευρωπαϊκά, την δύσκολη αυτή περίοδο που διανύουμε και με απόλυτο σεβασμό στο Ιατρικό και Νοσοκομειακό προσωπικό σε όλες τις Χώρες της Ευρώπης, να δωρίσει περισσότερα από 70.000 προϊόντα περιποίησης χεριών. Μια μικρή κίνηση αγάπης και φροντίδας για όλους τους συνανθρώπους μας στα Νοσοκομεία που φροντίζουν όλους εμάς.
Τα...άλλα όπλα του πολέμου Η διάθεση προσφοράς των beauty brands εκφράζεται όχι μόνο με υλικά αλλά και με...άυλα μέσα στήριξης. Αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλες σχεδόν οι εταιρείες καλλυντικών, μικρές και μεγάλες, κρατούν αυτόν τον καιρό ζωντανή την επαφή τους με όλες εμάς, ανοίγοντας κανάλια επικοινωνίας- με πρωταγωνιστές το YouTube και τα live IGTV tutorials - για να προσφέρουν συμβουλές ομορφιάς, υγείας και ευεξίας, να λύσουν τις απορίες μας και να μας προτείνουν λύσεις για τη σωστή φροντίδα της επιδερμίδας σε συνθήκες καραντίνας.... Skingurus favourite: Καθώς ο χώρος δεν μας επιτρέπει να αναφερθούμε αναλυτικά σε όλες αυτές τις πρωτοβουλίες, ξεχωρίσαμε την πιο πρωτότυπη… Στην πλατφόρμα επικοινωνίας που έχει ανοίξει εδώ και μέρες η Korres , θα παρακολουθήσετε θέματα που μας αφορούν, μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον, που μας κάνουν να χαμογελάμε... Θα ακούσετε τη Μαρία Ευθυμίου να μιλά για Ιστορία, τον Δημήτρη Καραντζά για θεατρική σκηνοθεσία, τον Σταύρο Παπαγιάννη για φωτογραφία, τη Λέλα Βαβουράκη για βότανα και τον Γιώργο Σταυρόπουλο για την καλλιέργειά τους. Τον Χρήστο Χωμενίδη να διαβάζει ένα βιβλίο του, τη Γωγώ Μπρέμπου να μας δείχνει μακιγιάζ σκηνής και τη Χαρά Φιλιππίδου πώς να κάνουμε γλυκά χωρίς ζάχαρη... Θέματα που, όπως χαρακτηριστικά λέει ο Γιώργος Κορρές, «μας κάνουν να είμαστε παντοτινοί learners και όχι παντοτινοί followers»!
|
|||||||
|
© Copyright 2023 - Skingurus.gr |
|
Disclaimer |
![]() |
|
|
2023-01-09 Στοχευμένη, ενισχυμένη και αποτελεσματική: η ρουτίνα ομορφιάς το 2023 Με δύναμη από το πρόσφατο παρελθόν, το skinimalism, ένα από τα πιο διάσημα beauty trends, επανέρχεται... |
![]() |
|
|
2023-02-27 Ο σπόρος που αγαπά την επιδερμίδα!
|
![]() |
|
|
2022-07-08 Πράσινο ''αποτύπωμα'' - η ομορφιά μας δείχνει τον... τρόπο Ο ειδικά διαμορφωμένος κήπος στην ταράτσα των κεντρικών γραφείων της L’ Oréal Hellas, που είχαμε... |
![]() |
|
|
2021-07-02 Με δύναμη από το...μέλλον Η κλιματική αλλαγή και οι επιπτώσεις της στον πλανήτη όπως και στη ζωή μας έχουν ευαισθητοποιήσει... |
![]() |
|
|
2020-03-13 Ένα βραβείο για την ομορφιά Ανάμεσα στα αμέτρητα καλλυντικά προϊόντα που κυκλοφόρησαν την περασμένη χρονιά, ήταν εκείνα που... |
![]() |
|
|
2018-09-08 Καθαρίζουν την επιδερμίδα, ρυπαίνουν τις θάλασσες... Τα μικροσφαιρίδια, οι μικροσκοπικοί συνθετικοί κόκκοι των απολεπιστικών, κυρίως, προϊόντων θα απειλήσουν... |
![]() |
|
|
2018-06-28 Με πόσες κουταλιές ζάχαρη πίνετε το τσάι σας; Σίγουρα γνωρίζετε πως το τσάι είναι πηγή πολύτιμων αντιοξειδωτικών συστατικών. Αυτό που ίσως δεν... |
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;