CONNECT:  
             

Μια σιλουέτα στα κιλά της, μια επιδερμίδα στα καλύτερά της

Λένα Ιωαννίδου Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2020
Λένα Ιωαννίδου

 

Απαλλαγείτε γρήγορα από τα παραπανίσια κιλά των διακοπών, εντάσσοντας στο καθημερινό σας μενού 5 έξυπνες τροφές που όχι μόνο δεν σας αφήνουν να πεινάσετε αλλά κάνουν καλό και στην επιδερμίδα!

Αυτό το δύσκολο καλοκαίρι, με τους τόσους περιορισμούς, η ανάγκη μας να ξεφύγουμε από τη ρουτίνα, να χαλαρώσουμε, για λίγες έστω μέρες, ήταν πιο επιτακτική από ποτέ. Μέσα στις «επιτρεπόμενες» απολαύσεις ήταν φυσικά και το φαγητό. Επιστρέφοντας βέβαια στην πόλη, η ζυγαριά μας επαναφέρει στην τάξη, θυμίζοντάς μας καθημερινά ότι αυτά τα 1,2...3 παραπανίσια κιλά που φέραμε από τις διακοπές μας πρέπει να φύγουν πριν προλάβουν να εγκατασταθούν για τα καλά. Δεν όμως απαραίτητο να μπούμε σε ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής. Το μυστικό είναι να εντάξουμε στο διαιτολόγιό μας τροφές που, χωρίς να μας φορτώνουν αχρείαστες θερμίδες, μας χορταίνουν και μας κόβουν τη διάθεση για τσιμπολογήματα…

Εμείς πάντως, ως… αμετανόητες skingurus, προτείνουμε 5 υγιεινές και χορταστικές τροφές, που θα προσφέρουν τα οφέλη τους τόσο στη σιλουέτα όσο και στην επιδερμίδα σας!

Ένα αυγό στο πρωινό

Το μυστικό για μια μέρα χωρίς… λιγούρες και γουργούρισμα του στομαχιού είναι ένα πρωινό, πλούσιο σε πρωτεΐνες που θα ελέγξει την όρεξη και θα σας αποτρέψει από το τσιμπολόγημα. Ένα αυγό λοιπόν την ημέρα, σφιχτό ή μελάτο , εκτός από βιταμίνες Α, Ε και D , θα σας προσφέρει το 1/5 των καθημερινών αναγκών του οργανισμού σας σε πρωτεΐνες (ένα μεσαίο αυγό περιέχει 7-8 γραμμάρια πρωτεΐνης) , χωρίς να σας φορτώσει με παραπανίσιες θερμίδες.

Skin benefits: Η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη, δύο αντιοξειδωτικα που βρίσκουμε στον κρόκο του αυγού, τετραπλασιάζουν την αμυντική δύναμη των κυττάρων απέναντι στην UV ακτινοβολία και συγχρόνως προστατεύουν την επιδερμίδα από το μπλε φως των ηλεκτρονικών συσκευών!

Νιφάδες βρώμης με… κάθε ευκαιρία

Μέσα σε ελάχιστο χρόνο η βρόμη έγινε το αγαπημένο δημητριακό των γυναικών που φροντίζουν τόσο την υγεία όσο και τη σιλουέτα τους. Πράγματι, οι νιφάδες βρώμης είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες (15%) και διαλυτές φυτικές ίνες, όπως β-γλυκάνες -μόλις 3 γραμμάρια από τις τελευταίες αρκούν για να μειώσουν τα επίπεδα της κακής χοληστερίνης και του υψηλού σακχάρου στο αίμα! Από την άλλη, οι φυτικές ίνες στο σύνολό τους, σχηματίζουν ένα ζελ στο στομάχι που επιταχύνει το αίσθημα κορεσμού, επιπλέον δε εμποδίζει μέρος των λιπών και των σακχάρων να αφομοιωθούν και να μετατραπούν σε αποθηκευμένες θερμίδες. Κι αν νομίζετε ότι οι νιφάδες ταιριάζουν μόνο στο πρωινό με γιαούρτι και μέλι, στο διαδίκτυο θα βρείτε δεκάδες συνταγές για πουρέ, σάλτσες, τάρτες, μπισκότα, γλυκά και smoothies με βρώμη!

Skin benefits: Οι αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες των β-γλυκανών της βρώμης συμβάλλουν στη μείωση των ερεθισμών και της ξηρότητας της ευαίσθητης επιδερμίδας καθώς και στην πρόληψη της εμφάνισης λεπτών γραμμών και ρυτίδων.

Ένα μήλο πριν το γεύμα

Μπορεί να μην είναι τόσο απολαυστικό όσο μια δροσερή φέτα καρπούζι, το μήλο όμως «κόβει» την πείνα και μειώνει κατά 15% την απορρόφηση θερμίδων από το γεύμα που ακολουθεί. Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες, το μήλο διευκολύνει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και προστατεύει τον οργανισμό δεσμεύοντας τη χοληστερόλη, τα σάκχαρα και τις τοξίνες που περιέχει ένα πλήρες γεύμα. Αν μάλιστα λάβετε υπόψη το επιστημονικά αποδεδειγμένο γεγονός ότι το 50% των θερμίδων που καταναλώνουμε συνολικά το καλύπτουμε συνήθως -λόγω βουλιμίας- στο πρώτο τέταρτο του γεύματος, θα καταλάβετε πόσο σημαντικό είναι να φρενάρετε την όρεξή σας τρώγοντας ένα φτωχό σε θερμίδες μήλο (μόλις 75 kcal)…

Skin benefits: Πλούσια σε βιταμίνη C και φλαβονοειδή (αντιοξειδωτικά), τα μήλα προστατεύουν την επιδερμίδα από τις ελεύθερες ρίζες και συμβάλλουν στη σύνθεση νέων ινών κολλαγόνου και ελαστίνης καθυστερώντας την εμφάνιση των σημαδιών πρόωρης γήρανσης. Επιπλέον, χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε νερό, διατηρούν υψηλά τα επίπεδα υγρασίας στις επιφανειακές στιβάδες του δέρματος.

Ή… μισό αβοκάντο

Το παρεξηγημένο, λόγω των θερμίδων του, αβοκάντο (150 γραμμάρια έχουν 235 θερμίδες) μπορεί να αποδειχτεί σωτήριο για τη σιλουέτα σας! Σύμφωνα με επιστημονική μελέτη που δημοσιεύτηκε παλαιότερα στο περιοδικό Nutrition Journal, η κατανάλωση μισού αβοκάντο πριν το γεύμα, μειώνει την επιθυμία μας να φάμε και πάλι κάτι, μέσα στις επόμενες 3 ώρες κατά 40% ή κατά 28% για 5 ώρες, σχεδόν δηλαδή μέχρι το επόμενο γεύμα ! Σ' αυτό φαίνεται πως συμβάλλει το ελαϊκό οξύ που περιέχει, καθώς έρευνες έχουν δείξει ότι ενεργοποιεί το τμήμα του εγκεφάλου που ρυθμίζει την αίσθηση κορεσμού! Επιπλέον το πλούσιο σε φυτικές ίνες αβοκάντο, διευκολύνει τη διαδικασία της πέψης και επιβραδύνει την αποδόμηση των υδατανθράκων σε σάκχαρα, επομένως, μπορεί να κατανικήσει την ανάγκη σας για κάτι γλυκό!

Skin benefits: Η υψηλή περιεκτικότητα του αβοκάντο σε βιοτίνη (βιταμίνη Β7) χαρίζει υγιή και στιλπνά νύχια, ενώ οι βιταμίνες Β και Ε προστατεύουν τα μαλλιά και το τριχωτό. Επίσης το ολεϊκό οξύ και η χλωροφύλλη συμβάλλουν στην καταπολέμηση της ερυθρότητας και των φλεγμονών στην επιδερμίδα.

Όσπρια σε κάθε γεύμα

Δεν εννοούμε φυσικά να μαγειρέψετε φασολάδα καλοκαιριάτικα, αλλά τα μπιζέλια, ο αρακάς, μια σαλάτα με φακές ή μαυρομάτικα φασόλια, μπορούν κάλλιστα να προστεθούν στο καθημερινό σας μενού. Ο λόγος είναι απλός. Τα όσπρια είναι σούπερ-τροφές, πλούσιες σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, σίδηρο και βιταμίνη Β. Επιπλέον όμως, η κατανάλωσή τους θα σας βοηθήσει να ελέγξετε την όρεξή σας γιατί ο χαμηλός γλυκαιμικός τους δείκτης εμποδίζει την απότομη αύξηση της ινσουλίνης και προσφέρει αίσθηση κορεσμού και μάλιστα σε διάρκεια .

Skin benefits: To κοκτέιλ από βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που περιέχουν τα περισσότερα όσπρια -Α, C, Ε, K, Β-1 (θειαμίνη) Β-3 (νιασίνη) και Β-6) , ψευδάργυρος–αποτελεί μια ισχυρή ασπίδα απέναντι στην πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας καθώς προστατεύει τα κύτταρά της από το οξειδωτικό στρες και αυξάνει τα επίπεδα ινών κολλαγόνου -επομένως και τη σφριγηλότητά της.

 

 

 

© Copyright 2020 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
jambes fines

 

2020-07-01
Ένα ζευγάρι υπέροχες γάμπες

Το ακαταμάχητο σύμβολο γοητείας και θηλυκότητας, αναδεικνύεται ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Για να διατηρήσουν...  

deodorants

 

2020-05-27
Όσα γνωρίζουμε -και όσα δεν γνωρίζουμε- για τον ιδρώτα και τα αποσμητικά

Παρά το διάλειμμα δροσιάς που διαδέχτηκε τον πρόωρο μαγιάτικο καύσωνα, ένα ακόμα ζεστό καλοκαίρι...  

KERATOSIS PILARIS

 

2019-07-05
​Ένας γρίφος που τον λένε KP

Τι είναι αυτό που κάνει την επιδερμίδα στα μπράτσα και τους μηρούς μας τραχιά σαν γυαλόχαρτο; γιατί...  

fitness

 

2020-06-17
Το σώμα που θέλω...με την άσκηση που του ταιριάζει

Στην αρχή αυτής της χρονιάς είχατε υποσχεθεί στον εαυτό σας ότι δεν θα παραμελήσετε άλλο το σώμα...  

douche

 

2019-06-12
Εσείς, τι κάνετε κάτω από το ντους;

Τις μέρες που ο υδράργυρος ανεβαίνει, εύλογα θα απαντήσετε, «δροσίζομαι» . Εμείς πάντως σας προτείνουμε...  

elephant elbows

 

2019-02-22
Οι κρυφοί προδότες της ηλικίας 

Επιλέγουμε –και σωστά- τις καλύτερες αντιγηραντικές συνθέσεις για το πρόσωπο, τα μάτια και το λαιμό....  

 

2019-04-08
6+1 τροφές που …δεν σας αφήνουν να χορτάσετε

Τσιμπάτε ή πίνετε κάτι για να σας κόψει τη…. λιγούρα αλλά μετά, πεινάτε ακόμα περισσότερο; Σηκώνεστε...  


ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;