Το κίνημα Stand Up μιλά… Ελληνικά
![]()
Εδώ και μισό αιώνα, χαρίζει αυτοπεποίθηση στις γυναίκες μέσω της ομορφιάς. Η L’Oréal Paris όμως ποτέ δεν αρκέστηκε μόνο σ’ αυτό. Από την πρωτοποριακή επιστήμη και τις καινοτομίες της, τη σταθερή θέση της ενάντια σε κάθε μορφή στερεότυπων και την έμφαση που δίνει στη διαφορετικότητα - το αποδεικνύει, η οικογένεια των spokespersons της – συνεχίζει αδιάκοπα την προσπάθειά της να διαλύσει τα εμπόδια με μοναδικό στόχο, την ενδυνάμωση των γυναικών έτσι ώστε να διεκδικήσουν τη θέση που αξίζουν στην κοινωνία.
«Η αποστολή μας θα ολοκληρωθεί μόνο όταν δεν χρειάζεται πλέον να υπενθυμίσουμε στις γυναίκες την αξία τους» τονίζει η Delphine Viguier-Hovasse, Global President της L’Oréal Paris.
Στον άξονα αυτόν κινείται και τώρα η μάρκα, μέσω του εκπαιδευτικού της προγράμματος Stand Up, ενάντια στην παρενόχληση σε δημόσιους χώρους (Stand Up against Street Harassment_, το οποίο ενεργοποιήθηκε παγκοσμίως στις 8 Μαρτίου 2020 σε συνεργασία με τη διεθνή ΜΚΟ Hollaback.
Μια ανησυχητική έρευνα
Η παρενόχληση σε δημόσιο χώρο- οποιαδήποτε λεκτική, μη λεκτική, σωματική ή σεξουαλική ανεπιθύμητη συμπεριφορά- αποτελεί μια εμπειρία που υποτιμά τις γυναίκες και τους άνδρες κάθε σεξουαλικού προσανατολισμού, πολιτισμού και πεποιθήσεων, καθώς τους κάνει να αμφιβάλλουν για τον εαυτό τους.
Όπως αποκαλύφθηκε σε πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ipsos, μια στις τρεις γυναίκες έχουν βιώσει μια τουλάχιστον σεξουαλική παρενόχληση σε δημόσιο χώρο και μάλιστα εν μέσω πανδημίας! Οι γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι τώρα προσαρμόζουν τη συμπεριφορά τους περισσότερο από πριν, ειδικά για να αποφύγουν τη σεξουαλική παρενόχληση ενώ το 72% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η χρήση μάσκας επιτρέπει στους θύτες να κρύβονται και να αισθάνονται ότι μπορούν να δρουν ανενόχλητοι.
Επιπλέον, από την έρευνα έγινε σαφές ότι υπάρχει ανάγκη για περισσότερη εκπαίδευση και υποστήριξη: Από τις γυναίκες που βίωσαν σεξουαλική παρενόχληση σε δημόσιο χώρο μόνο το 25% ανέφεραν ότι κάποιος τις βοήθησε. Για τους περισσότερους ερωτηθέντες το γεγονός ότι τα άτομα δεν παρεμβαίνουν σε ανάλογα περιστατικά αποδίδεται στο ότι δεν ξέρουν τι να κάνουν - το 34% ισχυρίζεται ότι εάν γνώριζε τι έπρεπε να κάνει θα είχε ενεργήσει.
Μαθαίνοντας τα 5 D
Για τον λόγο αυτόν, η L’Oréal Paris και η Hollaback! ένωσαν τις δυνάμεις τους για να προστατεύσουν την αυτοεκτίμηση γυναικών και ανδρών, δημιουργώντας ένα σύνολο εργαλείων που βοηθούν τους ανθρώπους να παρεμβαίνουν με ασφάλεια όταν είναι μάρτυρες κάποιου περιστατικού παρενόχλησης σε δημόσιους χώρους. Συγκεκριμένα, το Stand Up θα εστιάσει στην «παρέμβαση παρευρισκόμενων» δηλαδή, στην ανάληψη δράσης εκ μέρους των μαρτύρων, για την εκτόνωση μιας κατάστασης. Φιλοδοξεί δε να δημιουργήσει μια παγκόσμια κοινότητα, από τα σχολεία και τις δημόσιες συγκοινωνίες έως τα φεστιβάλ και το διαδίκτυο, με 1 εκατομμύριο Upstanders, μέλη-υπερασπιστές που θα εκπαιδευτούν στα 5 D:
Στην Ελλάδα το πρόγραμμα Stand Up μιλά φυσικά Ελληνικά και μας καλεί να κάνουμε κλικ στο www.standup-greece.com για να μάθουμε περισσότερα, να γίνουμε μέλη του κινήματος και να ενθαρρύνουμε ακόμα περισσότερους να κάνουν το ίδιο, με ένα share στα κοινωνικά δίκτυα και το hashtag #WeStandUp . Έτσι θα συμβάλλουμε ώστε να οικοδομηθεί επιτέλους μια κουλτούρα όπου η παρενόχληση σε δημόσιους χώρους θα θεωρείται απαράδεκτη συμπεριφορά….
|
|||||||
|
© Copyright 2022 - Skingurus.gr |
|
Disclaimer |
![]() |
|
|
2022-01-03 Πού πάει η ομορφιά το 2022; Η καινούργια χρονιά κάνει τα πρώτα της βήματα και ελπίδα όλων μας είναι να μας οδηγήσουν όσο γίνεται... |
![]() |
|
|
2022-04-15 And the winners are… Πριν μια εβδομάδα σας προσκαλέσαμε να συμμετάσχετε σε ένα TestLab για να γνωρίσετε την κορυφαία... |
![]() |
|
|
2021-11-18 Η ομορφιά βραβεύεται Προϊόντα που ξεχώρισαν το 2021 για την ποιότητα και την καινοτομία τους, προϊόντα που δοκιμάσαμε... |
![]() |
|
|
2021-12-17 Φροντίδα επιδερμίδας - τι αναζητήσαμε στην Google το 2021 Ποιες είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις ή οι λέξεις-κλειδιά για την καθημερινή περιποίηση της επιδερμίδας... |
![]() |
|
|
2020-04-21 Τι ζητάμε στα προϊόντα αντιγήρανσης Ποια είναι τα συστατικά που προσδίδουν ολοκληρωμένη αντιγηραντική δράση σε ένα καλλυντικό προϊόν.... |
![]() |
|
|
2020-07-15 Η «πράσινη» Γαλλική επανάσταση Μέσα από το πρόγραμμα “L'Oréal for the Future”, ο γαλλικός κολοσσός καλλυντικών κάνει τη δική... |
![]() |
|
|
2019-07-24 Έρχεται το τέλος του “Free from” στα καλλυντικά μας; Μια νέα οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιουλίου, βάζει αυστηρούς κανόνες... |
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;