CONNECT:  
             

Υγιή μαλλιά; Μόνο με τη σωστή δόση αντιοξειδωτικών και βιταμινών

Αντωνία Θωμοπούλου Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014
Αντωνία Θωμοπούλου

 

beautiful Τα πλούσια, γερά, φωτεινά μαλλιά είναι η έξωθεν καλή μαρτυρία για τη σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Και μόνο αν ενισχύετε συστηματικά τον οργανισμό με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, εξασφαλίζετε την άριστη εικόνα και υφή τους.

Στους πολλούς λόγους για τους οποίους η σωστή διατροφή έχει σημαντικό ρόλο- υγεία του οργανισμού, ενέργεια, αρμονική σιλουέτα- προσθέστε και έναν ακόμη. Την καλή υγεία των μαλλιών σας. Ή, πιο απλά όμορφα, φωτεινά, πλούσια, γερά μαλλιά. Είναι κοινό γυναικείο «μυστικό» ότι όταν τα μαλλιά μας είναι καλά, το ίδιο είμαστε και εμείς. Όπως και το αντίστροφο. Η άσχημη εικόνα των μαλλιών αρκεί για να καταστρέψει και την πιο κομψή εμφάνιση. Το στρες, λοιπόν, η έλλειψη ύπνου, οι εντατικοί ρυθμοί της σύγχρονης ζωής, τυχόν ορμονικές διαταραχές αλλά και περιβαλλοντικοί παράγοντες αποτυπώνονται στην όψη , το χρώμα και την υφή της τρίχας. Η ισορροπημένη διατροφή αποτελεί πολύτιμη πηγή ενέργειας του οργανισμού. Που σημαίνει ότι η καλή ποιότητα των «καυσίμων» βοηθά τη μηχανή, που λέγεται οργανισμός, να τα βγάλει πέρα ακόμη και στις παραπάνω αντίξοες συνθήκες.

Πως δρουν τα αντιοξειδωτικά. Με βασικό στόχο την πρόληψη τα αντιοξειδωτικά οχυρώνουν εκ των έσω τον οργανισμό προστατεύοντας, μ αυτόν τον τρόπο, την τρίχα από την πρόωρη γήρανση, το γκρίζο χρώμα και το σπάσιμο. Η βιταμίνη C, το πλέον δημοφιλές αντιοξειδωτικό, είναι μεν απαραίτητη για την απορρόφηση του σιδήρου , ταυτόχρονα όμως συμβάλλει στη σύνθεση κολλαγόνου , το βασικό δομικό συστατικό επιδερμίδας, νυχιών και μαλλιών. Το λυκοπένιο, που βρίσκουμε στις κόκκινες τροφές , βλέπε τομάτες, καρπούζι και κόκκινο γκρειπφρούτ, προστατεύει την τρίχα από το πρόωρο γκριζάρισμα και τη διατηρεί υγιή και ανθεκτική. Τέλος, βήτα-καροτίνη και καροτενοειδή , οι χρωστικές ουσίες των φυτών, με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, που βρίσκονται σε πολλά πράσινα και πορτοκαλί λαχανικά . Σιγουρευτείτε λοιπόν ότι το καθημερινό σας διαιτολόγιο περιλαμβάνει 5-6 μερίδες φρούτα και λαχανικά. Για τη σωστή δοσολογία υπολογίζετε τη μερίδα ίση με ένα φλιτζάνι, για τα λαχανικά ή ένα κομμάτι φρούτο μεσαίου μεγέθους.

Οι βιταμίνες που σώζουν. Στην έλλειψή τους αποδίδουν οι ειδικοί τα θαμπά, άτονα, εύθραυστα μαλλιά και την παροδική τριχόπτωση . Οι βιταμίνες της ομάδας Β-Β6, Β12- και το φολικό οξύ έχουν ζωτικό ρόλο στο σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων και της αιμογλοβίνης , με στόχο τη μεταφορά οξυγόνου από τους πνεύμονες σε άλλους ιστούς του σώματος, των μαλλιών συμπεριλαμβανομένων. Όσο η παροχή οξυγόνου είναι σωστή, τα μαλλιά διατηρούνται υγιή, πλούσια και λαμπερά. Με «ενισχυμένο» ρόλο στην καλή υγεία και εικόνα των μαλλιών και η βιταμίνη Η ή βιοτίνη, η οποία συμβάλλει στο μεταβολισμό των λιπιδίων και των αμινοξέων και έχει αποδειχτεί χρήσιμη για την αντιμετώπιση της τριχόπτωσης. Εμπλουτίζετε γι αυτό το καθημερινό σας διαιτολόγιο με κοτόπουλο, ψάρι, χοιρινό, συκώτι, σόγια, φιστίκια και λαχανικά, τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β6, σκούρα πράσινα λαχανικά, φακές, αγκινάρες, μπρόκολο, δημητριακά ολικής αλέσεως, που περιέχουν φολικό οξύ και τέλος αυγά, ψάρι, γάλα, που ξεχωρίζουν για την υψηλή τους περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β12. Σίκαλη, δημητριακά, αμύγδαλα, καρύδια ,γαλακτοκομικά προϊόντα, αβοκάντο και κουνουπίδι δεν πρέπει επίσης να λείπουν αφού αποτελούν πολύτιμες πηγές της βιοτίνης.

 

Σχετικά θέματα
Στην υγειά τους
2013-10-16
Στην υγειά τους
 
10 τροφές για όμορφα, γερά μαλλιά
2014-01-30
10 τροφές για όμορφα, γερά μαλλιά
 
Γιατί πέφτουν τα μαλλιά μου;
2014-04-05
Γιατί πέφτουν τα μαλλιά μου;
 

 

 

 

© Copyright 2020 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
shampoing

 

2016-01-08
Είστε σίγουρες ότι λούζεστε σωστά;

Αναρωτιέστε γιατί όταν σας περιποιούνται στο κομμωτήριο, τα μαλλιά σας δείχνουν πιο ανάλαφρα, πιο...  

co washing

 

2019-12-20
​Co-washing ή, το λούσιμο… αλλιώς.

Σκεφτήκατε ποτέ να λούσετε τα μαλλιά σας με ….κοντίσιονερ; Όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, η εναλλακτική...  

hair colouring

 

2020-02-28
​Η φύση σε ρόλο κολορίστ...

Δεν είναι απλώς πηγή πολύτιμων συστατικών για την υγεία και την ομορφιά της επιδερμίδας. Εδώ και...  

hair loss

 

2020-04-01
​Πέφτουν; Μην τα χάνετε!

Ίσως να φταίει η ...άνοιξη, ίσως οι στρεσογόνες καταστάσεις που βιώνουμε τον τελευταίο καιρό. ...  

shampooing

 

2020-06-11
Πάμε για -σωστό- λούσιμο;

Έχετε αναρωτηθεί γιατί, όταν μας λούζουν στο κομμωτήριο τα μαλλιά μας μετά είναι πιο λαμπερά ή γιατί...  

covid hair loss

 

2020-09-18
Ο κορωνοϊός και… τα μαλλιά μας

Η αιφνίδια τριχόπτωση είναι ίσως η πιο αναπάντεχη «παρενέργεια» του Covid-19. Τι ακριβώς συμβαίνει;...  

VocabuHair

 

2020-10-25
VocabuHair​: «Ξεφυλλίστε» το, από το Α ως το Ω!

​​Τα προσέχουμε σαν τα μάτια μας αλλά και τα ταλαιπωρούμε. Αλλάζουμε το χρώμα τους,...  


ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;