Όμορφες, μέσα από τα μάτια των άλλων
![]()
Πώς ορίζουν οι Dolce & Gabbana την έννοια της «όμορφης επιδερμίδας»;
Θα προτιμήσω να σας απαντήσω με τα λόγια του ίδιου του Domenico Dolce: « Η σειρά Dolce & Gabbana Skincare βασίζεται σε κάτι πολύ απλό: μια όμορφη επιδερμίδα, γεμάτη φως και δύναμη να αιχμαλωτίζει τους άλλους. Η γνήσια ομορφιά, εκπέμπει χαρά, είναι φυσική, ακτινοβολεί και, πάνω από όλα, είναι αληθινή».
Η P&G Prestige που ανέλαβε την ανάπτυξη της σειράς, χρειάστηκε να τους ακούσει προσεκτικά για να κατανοήσει τι σημαίνει για τους δύο δημιουργούς, όμορφη επιδερμίδα . Και, μέσα από τις συζητήσεις τους, έγινε σαφές ότι το ζητούμενο ήταν μια επιδερμίδα γεμάτη φως, μια επιδερμίδα που μαγνητίζει το βλέμμα. «Μια επιδερμίδα που μαγνητίζει το βλέμμα». Ακούγεται ωραίο, αλλά πρακτικά, τι σημαίνει για έναν επιστήμονα;
Η περιγραφή αυτή ήταν πράγματι μια τεράστια πρόκληση για το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της P&G Prestige. Για να τη φέρουν σε πέρας, χρειάστηκε να ανατρέξουν σε μια μεγάλη μελέτη της εξελικτικής ψυχολογίας, αντικείμενο της οποίας είναι ο πρωτόγονος-ακόμα- τρόπος που «ζευγαρώνουν» τα δύο φύλα με βάση το αρχέγονο κριτήριο της γονιμότητας και στόχο, την αναπαραγωγή του είδους. Η μελέτη αυτή προσδιόριζε , μεταξύ άλλων, ποια είναι εκείνα τα στοιχεία σε ένα πρόσωπο που ελκύουν την προσοχή του άλλου. Από τα στοιχεία αυτά, οι ερευνητές της P&G Prestige ξεχώρισαν 3 : τον ομοιόμορφο τόνο της επιδερμίδας, την απαλή υφή της και το σφριγηλό περίγραμμα. Εάν οι φόρμουλες των προϊόντων τους κατόρθωναν να προσφέρουν στην επιδερμίδα αυτά τα τρία χαρακτηριστικά, τότε θα είχαν υλοποιήσει το όραμα των Dolce & Gabbana: η επιδερμίδα «που μαγνητίζει», να γίνει πραγματικότητα για κάθε γυναίκα. Η φόρμουλα της Dolce & Gabbana Aurealux βασίζεται στο Gold Flavo-Silk Tricomplex™, ένα ενεργό σύμπλεγμα, βασικό συστατικό του οποίου, είναι το κουκούλι του μεταξοσκώληκα. Πώς φτάσατε σ’ αυτήν την επιλογή;
Οι επιστήμονες της P&G Prestige μελέτησαν χιλιάδες ουσίες και μόρια, ωστόσο, ήθελαν κάτι νέο και αληθινά καινοτόμο, κάτι που να μπορεί να δώσει ζωή στην επιδερμίδα.. Έτσι οδηγήθηκαν στην Ασία, πηγή των μεγαλύτερων καινοτομιών στον τομέα της κοσμητολογίας και συγκεκριμένα στην Ιαπωνία. Εκεί, σε μια μικρή περιφέρεια της χώρας, ήρθαν σε επαφή με μερικές οικογένειες σηροτρόφων και μελέτησαν τη διαδικασία καλλιέργειας μεταξοσκωλήκων και παραγωγής μεταξιού. Περισσότερο από όλα τους κίνησαν το ενδιαφέρον τα κουκούλια. Ποιο είναι το συστατικό τους αυτό, που έχει τη δύναμη να δημιουργεί ζωή; Έτσι, επιστρέφοντας, πήραν μαζί τους μερικά για να τα μελετήσουν. Η ανάλυση του εξωτερικού περιβλήματός τους έδειξε ότι είναι πλούσιο σε σερικίνη, μια πρωτεΐνη που εκκρίνει ο μεταξοσκώληκας και αποτελείται από δύο σημαντικά αμινοξέα. Ωστόσο, η σερικίνη δεν είναι άγνωστη στην κοσμητολογία. Τι διαφορετικό έχει να προσφέρει η δική σας Gold Silk Sericin;
Πράγματι, η σερικίνη που προέρχεται από λευκά κουκούλια ήταν ήδη γνωστή στους επιστήμονες. Στη φόρμουλα όμως των προϊόντων Dolce & Gabbana Skincare, για πρώτη φορά απομονώθηκε και χρησιμοποιήθηκε η Gold Silk Sericin, - από την ποικιλία χρυσαφένιων κουκουλιών μεταξιού που καλλιεργούν στην Ιαπωνία- , 4 φορές πιο ισχυρή από την λευκή, με υψηλή περιεκτικότητα φλαβονοειδών. Για την εκχύλισή της αναπτύχθηκε μια ειδική διαδικασία 9 φάσεων έτσι ώστε να παράγεται στην πιο καθαρή μορφή της και το σημαντικότερο, χωρίς να την αλλοιώνει. Το σύμπλεγμα ονομάζεται Gold Flavo-Silk Tricomplex™, δηλαδή τριπλό σύμπλεγμα. Επομένως θα πρέπει να περιέχει και άλλα δύο συστατικά .
Έχετε δίκιο. Επιστρέφοντας στην Ιταλία, οι επιστήμονες της P&G Prestige έπρεπε να ικανοποιήσουν ένα ακόμα …αίτημα! Οι D&G, είχαν ζητήσει, τα βασικά ενεργά συστατικά της φόρμουλας των προϊόντων να είναι όχι ένα, αλλά 3, όσες και οι πλευρές του τριγώνου που σχηματίζει η αγαπημένη τους Trinacria, η Σικελία!
Έτσι, το δεύτερο ενεργό συστατικό ήταν, φυσικά, ένα εκχύλισμα από Μεσογειακό ελαιόλαδο, το οποίο, όπως απέδειξαν νέες
Πηγή έμπνευσης για το τρίτο ενεργό συστατικό, ήταν το πλούσιο σε βιταμίνες φυσικό σιτάρι (καλλιεργείται κι αυτό στη Σικελία). Έτσι, το σύμπλεγμα εμπλουτίστηκε με Βιταμίνη Β3, η οποία, όπως έχει αποδειχθεί, όταν εφαρμόζεται τοπικά, ενισχύει την ενυδάτωση της επιδερμίδας, επανορθώνει τον υδρολιπιδικό φραγμό της και αυξάνει το ρυθμό απολέπισης των κυττάρων της.
Έχουν διεξαχθεί κλινικές δοκιμές in vitro και in vivo που να αποδεικνύουν τη δράση του συμπλέγματος Gold Flavo-Silk Tricomplex™, αλλά και των προϊόντων Aurealux;
Φυσικά. Η P&G Prestige πραγματοποίησε εκτεταμένες δοκιμές για τη δράση της Aurealux, οι οποίες επεκτάθηκαν και πέρα από τις παραδοσιακές μεθόδους.
Οι πρώτες δοκιμές για το βασικό συστατικό της, την Gold Silk Sericin in vitro, πάνω σε επιθήλια κύτταρα διεξάχθηκαν από τον δρ. Ακατόρι σε ένα ερευνητικό ινστιτούτο της Ιαπωνίας και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, καθώς φάνηκε ότι ενισχύει την έκφραση ενός γονιδίου, υπεύθυνου για την ποιότητα του φυσικού παράγοντα ενυδάτωσης (NMF).
Τα κλινικά τεστ in vivo, που πραγματοποιήθηκαν για την αποτελεσματικότητα του τελικού προϊόντος (της κρέμας) σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα της Ρώμης, με βάση το αυστηρό πρωτόκολλο RCT (τυχαιοποιημένων ελεγχόμενων δοκιμών) το οποίο ακολουθείται συνήθως για φαρμακευτικά προϊόντα, ήταν θετικά τόσο ως προς την ενυδάτωση και την προστασία από την διεπιδερμική απώλεια νερού, όσο και ως προς την ελαστικότητα της επιδερμίδας.
Τέλος, στις αυτό-αξιολογήσεις που ζητήθηκαν από μια μεγάλη ομάδα γυναικών (περισσότερες από 100 ), έπειτα από χρήση για 4 εβδομάδες της Aurealux Cream , πάνω από το 90% από αυτές παρατήρησαν άμεσα διαφορά στην επιδερμίδα τους
Υπάρχει όμως απόδειξη ότι τα προϊόντα Aurealux, χαρίζουν «επιδερμίδα που μαγνητίζει», όπως ισχυρίζεστε;
Κι όμως υπάρχει. Για να ικανοποιήσει και αυτήν την επιθυμία των δύο δημιουργών, η ομάδα της P& G Prestige χρησιμοποίησε την τεχνική οπτικής παρατήρησης, “eye tracking”, η οποία εδώ και πολλά χρόνια, χρησιμοποιείται προκειμένου να κατανοηθεί η ψυχολογική επίδραση των προϊόντων ομορφιάς στους άλλους-με την τεχνική αυτή η βιομηχανία της ομορφιάς μπορεί να διαπιστώσει για παράδειγμα, αν κάποιος κοιτάζει πρώτα τα μάτια ή πρώτα τα χείλη μιας γυναίκας. Για πρώτη φορά όμως στην ιστορία της περιποίησης της επιδερμίδας, η P&G Prestige εξέλιξε τη μέθοδο για να προβάλει τα ορατά αποτελέσματα μιας σειράς περιποίησης προσώπου. Στην αρχή της μελέτης φωτογράφισε ψηφιακά, το πρόσωπο 100 γυναικών ηλικίας 30-55 ετών και επανέλαβε τη διαδικασία 4 εβδομάδες αργότερα, αφού όμως είχαν χρησιμοποιήσει συστηματικά την Aurealux Cream, το κορυφαίο προϊόν της σειράς. Στη συνέχεια ζήτησαν από ένα δείγμα 183 ανδρών και γυναικών να μπουν σε ένα χώρο και να παρατηρήσουν -χωρίς ωστόσο να δοθεί καμία άλλη διευκρίνιση- τις ανεπεξέργαστες φωτογραφίες των γυναικών που προβάλλονταν σε τυχαία ζευγάρια «πριν και μετά», για 5 μόλις δευτερόλεπτα, σε μια οθόνη plasma, υψηλής ευκρίνειας. Τα αποτελέσματα που έδωσαν τα όργανα παρακολούθησης eye catching ήταν αδιαμφισβήτητα. Το 70% των συμμετεχόντων πρόσεχε πρώτα και για μεγαλύτερο χρόνο, τις φωτογραφίες των γυναικών μετά τη χρήση της Aurealux!
|
Οι SkinGurus σας προτείνουν |
© Copyright 2023 - Skingurus.gr |
|
Disclaimer |
![]() |
|
|
2021-06-14 Ο χρόνος, τα σημάδια του και τα… γονίδιά μας Είναι γεγονός ότι κάποιες γυναίκες μεγαλώνουν πιο όμορφα από κάποιες άλλες. Γιατί; Διότι από καθαρή... |
![]() |
|
|
2020-03-11 Τι κάνει, τελικά, μια κρέμα αποτελεσματική; Η υψηλή περιεκτικότητά της σε δραστικά συστατικά είναι η προφανής απάντηση. Όμως τα πράγματα δεν... |
![]() |
|
|
2020-08-24 Καλλυντικά χωρίς γλουτένη: μήπως υπερβάλλουμε; Εδώ και αρκετά χρόνια, η βιομηχανία καλλυντικών, θέλοντας να συμβαδίσει με το πανίσχυρο πλέον trend του... |
![]() |
|
|
2020-10-12 Μέχρι πού φτάνουν τα συστατικά των καλλυντικών; «Διεισδύει σε βάθος, δρα στην καρδιά των κυττάρων…». Όλες έχουμε κάποια στιγμή αναρωτηθεί τι ακριβώς... |
![]() |
|
|
2021-04-14 Στο κατώφλι των 50 Το πέρασμα στην ωριμότητα που σηματοδοτεί η δεκαετία των 50 συνοδεύεται από μία σειρά έντονων αλλαγών... |
![]() |
|
|
2021-04-16 Τα βακτήρια αγαπούν την επιδερμίδα μας Γιατί μιλούν όλοι για το μικροβίωμα; Τι γυρεύουν τα προβιοτικά στα καλλυντικά μας; Και γιατί η βιολογική... |
![]() |
|
|
2021-06-09 Πίσω από τις λέξεις της ομορφιάς Αν οι εντυπωσιακές «λέξεις-κλειδιά» στην ετικέτα μιας καλλυντικής κρέμας ήταν η μόνη σας πηγή ενημέρωσης... |
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;