CONNECT:  
             

​Η ομορφιά της ωριμότητας

Λένα Ιωαννίδου Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2014
Λένα Ιωαννίδου

 

Ονομάζεται  pro-ageing movement και, όπως όλα δείχνουν, είναι η νέα ισχυρή  τάση που διαμορφώνεται στη βιομηχανία των καλλυντικών. Ποια είναι η ιδέα; Ξεχάστε τα προϊόντα-ελιξίρια  που υπόσχονται αιώνια νεότητα . Κάντε την επανάσταση …επιδεικνύοντας  την πραγματική σας ηλικία!

Όταν πριν από μια τουλάχιστον δεκαετία, η πάντα πρωτοπόρος Shiseido μας μιλούσε για “ageing gracefully” -να γερνάς με χάρη- ίσως ήταν η μόνη εταιρία καλλυντικών που τολμούσε να φωτίσει αυτή τη διάσταση της ομορφιάς. Σήμερα όμως, σύμφωνα με την Marcia Newman, συγγραφέα του βιβλίου «Five Gifts of Pro-aging» , στο κίνημα των «γκρίζων μαλλιών» συμμετέχουν γυναίκες που απολαμβάνουν τις …. "50 αποχρώσεις" του γκρι, του ασημί ή και του λευκού στα μαλλιά τους! Την ιδέα της ομορφιάς στην ώριμη ηλικία, στηρίζουν με ενθουσιασμό πολλά beauty blogs στην Ευρώπη και την Αμερική. Ακόμα και το υποταγμένο στην τυραννία νεότητας, Χόλυγουντ, ανταποκρίθηκε. Η Cindy Joseph, μοντέλο και make-up artist, λάνσαρε την Boom, την πρώτη σειρά φροντίδας “pro-age”, ενώ πρόσφατα, η Huffington Post δημοσίευσε άρθρο της ηθοποιού Jamie Lee Curtis στο οποίο ασκούσε κριτική στην έννοια «αντί» που συνοδεύει υποχρεωτικά τη λέξη «γήρανση» στα καλλυντικά.

Διαβάστε το άρθρο της Jamie Lee Curtis

Αυτή η απενοχοποιημένη επίδειξη της πραγματικής ηλικίας θεωρείται ένα ακόμα βήμα της γυναικείας απελευθέρωσης. Απελευθερώνει τις γυναίκες από τη «σκλαβιά» της τελειότητας και της ιδανικής ομορφιάς , που τις έχει καταδικάσει να πρέπει να δείχνουν πάντα εικοσάρες.

Με τη νέα αυτή αντίληψη όλες οι κλασικές αντιγηραντικές ή αντιρυτιδικές κρέμες μοιάζει να τίθενται εκτός… μόδας. Οι εταιρείες καλλυντικών, έχουν αναμφίβολα αντιληφθεί τη δυναμική του νέου «γκρι» κινήματος . Πώς όμως το προσεγγίζουν;

Σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη, τα άτομα ηλικίας πάνω από 60, το 2050 θα προσεγγίσουν τα 2 δισεκατομμύρια, τα περισσότερα δε στις ανεπτυγμένες χώρες. Αλλά και στις λιγότερο ανεπτυγμένες περιοχές του πλανήτη, η αναλογία ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας αναμένεται να αυξηθεί, από 64% που είναι τώρα, σε 80% . Με αυτά τα δεδομένα, οι προβλέψεις για την αγορά των αντιγηραντικών προϊόντων είναι κάτι παραπάνω από αισιόδοξες. Στην Ευρώπη αναμένεται αύξηση 13% μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, στην Αμερική 15% και στη Μέση Ανατολή και την Αφρική 28%. Τα πρωτεία φυσικά διατηρεί η Ασία με αναμενόμενη αύξηση, για την ίδια περίοδο, 40%!

Η βιομηχανία καλλυντικών επομένως, καλείται να απαντήσει σε ένα απλό ερώτημα: τι θέλουν οι γυναίκες σε αυτή τη φάση της ζωής τους;

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία του κινήματος “pro-ageing” , θα πρέπει να απαλειφθούν όλες οι «αντί» υποσχέσεις από τα προϊόντα ομορφιάς γιατί οι σημερινές πενηντάρες δεν ενδιαφέρονται να δείχνουν νεότερες. Θέλουν να δείχνουν υγιείς και να είναι ειλικρινείς με την ηλικία τους. Αναζητούν καλλυντικά που μιλούν άλλη γλώσσα: προϊόντα που αναδεικνύουν τη φυσική λάμψη της επιδερμίδας τους χωρίς απαραίτητα να «σβήνουν» ρυτίδες. Ενυδατικές κρέμες που προστατεύουν και επανορθώνουν χωρίς απαραίτητα να κάνουν «λίφτινγκ».

Τη νέα αυτή προσέγγιση έχουν ήδη πιάσει τα «ραντάρ» ορισμένων μεγάλων εταιριών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η LOréal που εδώ και λίγο καιρό μιλά για «βελτίωση της ποιότητας της επιδερμίδας» ή για το νέο trend των face oils που αποφεύγουν να αναφερθούν στις ρυτίδες προβάλλοντας κυρίως την ενυδάτωση, τη θρέψη και την άνεση που προσφέρουν στην επιδερμίδα.

Στην ίδια κατεύθυνση βαδίζουν και οι υπόλοιπες κατηγορίες καλλυντικών, με προϊόντα μακιγιάζ που δεν καμουφλάρουν αλλά φωτίζουν και τελειοποιούν την επιδερμίδα ή προϊόντα για τα μαλλιά που λειαίνουν την επιφάνεια της τρίχας και αποκαθιστούν τη λάμψη της.

Όπως όλα δείχνουν, το κίνημα του “pro-ageing” σε συνδυασμό με το κυρίαρχο, εδώ και καιρό, trend του φυσικού look στο μακιγιάζ, ίσως καταφέρει, σιγά-σιγά, να ανατρέψει τα στερεότυπα και να αλλάξει το πώς αντιλαμβανόμαστε την ιδανική ομορφιά.

Πηγή: Datamonitor Consumer

 

 

 

© Copyright 2021 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
KORRES RECYCLE LAB

 

2020-12-12
«Άδεια ομορφιά». Κάτι καλό συμβαίνει στα φαρμακεία...

Η Korres, ολοκληρώνει τον κύκλο των αξιακών επιλογών της με τη μονάδα ανακύκλωσης Recycle Lab, που...  

FREZYDERM DIAMOND TESTLAB

 

2020-12-16
And the winners are…

Πριν λίγες μέρες, σας προσκαλέσαμε να συμμετάσχετε σε ένα TestLab για να δοκιμάσετε τα προϊόντα...  

L'OREAL FOR THE FUTURE

 

2020-07-15
​Η «πράσινη»  Γαλλική επανάσταση

Μέσα από το πρόγραμμα “L'Oréal for the Future”, ο γαλλικός κολοσσός καλλυντικών κάνει τη δική...  

122800

 

2020-10-29
Πείτε ΟΧΙ...

 

insta lockdown

 

2020-11-25
​Skingurus Facts: Τα συν και τα πλην της καραντίνας, για... την επιδερμίδα

 

 

2020-03-13
Επιχείρηση... καθαρά χέρια

Τρία απλά tips υγιεινής και φροντίδας των χεριών για να παραμείνουμε προστατευμένες και ασφαλείς...  

covid

 

2020-04-08
​3+1 tips για μια ασφαλή ρουτίνα ομορφιάς...

Γιατί, ακόμα και απλές καθημερινές κινήσεις στη φροντίδα και το μακιγιάζ της επιδερμίδας μπορεί...  


ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;