CONNECT:  
             

Τα ναι και τα όχι στη δίαιτα

Λένα Ιωαννίδου Κυριακή, 29 Απριλίου 2018
Λένα Ιωαννίδου

 

Η απόσταση που σας χωρίζει από τα ανάλαφρα ανοιξιάτικα ρούχα είναι 3 με 4...κιλά. Το πώς θα τα χάσετε το επιλέγετε εσείς. Εμείς θα σας θυμίσουμε μόνο τους βασικούς κανόνες σωστής διατροφής που καλό είναι να μην ξεχνάτε και μερικά τρικ που ίσως σας βοηθήσουν στην προσπάθειά σας .

Όχι στις δίαιτες σοκ. Κάθε φορά που καταφεύγουμε στη θαυματουργή crash diet του γκρέιπφρουτ και στις λαχανόσουπες του Χιούστον για να δούμε τον δείκτη της ζυγαριάς να κατεβαίνει ολοταχώς, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να «αποκοιμίζουμε» τον μεταβολισμό μας , να καίμε θερμίδες με ρυθμούς χελώνας και να ξαναπαίρνουμε τα κιλά που χάσαμε, σε χρόνο αστραπή.

Ναι στο πρωινό . Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι πίνοντας κάθε πρωί ένα καφέ στο πόδι γλιτώνουμε μερικές θερμίδες . Θα τις πάρουμε με το παραπάνω, τσιμπολογώντας στη διάρκεια της μέρας ή καταναλώνοντας μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού στο μεσημεριανό γεύμα καθώς το αίσθημα πείνας μέχρι εκείνη την ώρα έχει θεριέψει. Οι επιστήμονες δεν παύουν να επισημαίνουν ότι απολαμβάνοντας καθημερινά ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό αυξάνουμε τις πιθανότητες να διατηρήσουμε το ιδανικό μας βάρος αλλά και να χάσουμε τα περιττά κιλά.

Όχι στο άδειο στομάχι. Μπορεί το ανεξέλεγκτο τσιμπολόγημα να ακυρώνει κάθε προσπάθεια απώλειας των περιττών κιλών, ωστόσο, η μεγάλη χρονική απόσταση μεταξύ δύο γευμάτων έχει εξίσου αρνητικά αποτελέσματα. Τα μικρά ενδιάμεσα γεύματα (ένα φρούτο, ένα κράκερ, ή ακόμα καλύτερα μια χούφτα ξηροί καρποί) κάθε 2-3 ώρες , κόβουν την πείνα, κρατούν τον μεταβολισμό δραστήριο και μας βοηθούν να αδυνατίσουμε.

Όχι στις κρυφές θερμίδες. Συχνά κάνουμε το λάθος να μετράμε τις θερμίδες στο φαγητό, και να ξεχνάμε τις 500 και πλέον θερμίδες που κρύβονται σε κοκτέιλ, σε αθώους χυμούς και κυρίως σε δημοφιλέστατα ροφήματα τύπου… φρεντοτσίνο. Και το χειρότερο; Καμία από τις απολαυστικές αυτές ατασθαλίες δεν πρόκειται να μας κόψει την όρεξη…

Ναι, όπως …νερό. Η all time classic συμβουλή υγείας και ομορφιάς με τα 8 ποτήρια νερό, ισχύει και για το αδυνάτισμα. Το νερό συμβάλλει ουσιαστικά στο κάψιμο των θερμίδων. Αν αφήσουμε τον οργανισμό μας να αφυδατωθεί, ο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται και τα κιλά χάνονται δυσκολότερα.

Όχι στο καθημερινό ζύγισμα. Οι συχνές αλλά απόλυτα φυσιολογικές αυξομειώσεις του σωματικού μας βάρους στη διάρκεια της μέρας είναι πολύ πιθανό να μας πανικοβάλλουν αν ανέβουμε στη ζυγαριά … τη λάθος στιγμή. Αντί να παίζουμε με τα ψυχοφθόρα γραμμάρια, είναι προτιμότερο να βάζουμε έναν εβδομαδιαίο στόχο απώλειας 1-1,5 κιλού. Η ικανοποίηση, στο τέλος της εβδομάδας, ότι τον κατακτήσαμε, είναι απείρως μεγαλύτερη .

7+1 τρικ για ευκολότερο αδυνάτισμα

1- Γεύμα με χρονόμετρο: Το κίνημα του slow food δεν είναι μόνο μια παγκόσμια τάση αλλά και ένας έξυπνος τρόπος να μάθουμε να τρώμε λιγότερο. Την ώρα του φαγητού, βάζουμε δίπλα μας ένα χρονόμετρο ρυθμισμένο στα 20 λεπτά και όσο κι αν πεινάμε σαν λύκοι, προσπαθούμε να εξαντλήσουμε το χρόνο πριν ολοκληρώσουμε το γεύμα μας . Με μικρές μπουκιές και με αργό μάσημα της τροφής, θα απολαύσουμε περισσότερο το διαιτητικό μας μενού και το σημαντικότερο θα δώσουμε τον απαραίτητο χρόνο στον εγκέφαλό μας να ενεργοποιήσει το αίσθημα κορεσμού .

2- Μια ώρα ύπνου παραπάνω: Είναι γνωστό ότι όταν κοιμόμαστε λιγότερο από όσο έχουμε ανάγκη παρατηρείται αφύσικη αύξηση της όρεξής μας . Έρευνα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν απέδειξε ότι άτομα που πρόσθεσαν μια επιπλέον ώρα ύπνου μπόρεσαν να περιορίσουν την ημερήσια λήψη θερμίδων κατά 6% χωρίς καμία άλλη προσπάθεια .

3- Σούπα για πρώτο: Ξεκινώντας το γεύμα μας με μια σούπα μινεστρόνε, λαχανικών ή μια τοματόσουπα –εννοείται χωρίς κρέμα γάλακτος…- χορταίνουμε γρηγορότερα και τελικά τρώμε λιγότερο.

4- Πίτσα αλλά light: Μπορούμε ακόμα και σε περιόδους δίαιτας να μην στερηθούμε την απόλαυση ενός …ή και δύο κομματιών πίτσας , με την προϋπόθεση ότι στην παραγγελία , ζητάμε λεπτή κρούστα, τυρί με χαμηλά λιπαρά και από πάνω, λαχανικά αντί για ζαμπόν λουκάνικα και μπέικον.

5- Σε ψηλό ποτήρι: Μπορούμε να περιορίσουμε την κατανάλωση αναψυκτικών, χυμών ή οινοπνευματωδών, κατά συνέπεια και τις επιπλέον θερμίδες που φορτωνόμαστε, κατά 25-30% απλά και μόνο αν αλλάξουμε … ποτήρι . Μελέτες έχουν δείξει ότι ένα φαρδύ και κοντό ποτήρι μας ξεγελά οπτικά και βάζουμε μεγαλύτερη ποσότητα ποτού από όση όταν το ποτήρι είναι ψηλό και στενό…

6- Μια τσίχλα ξεγελάει: Μπορούμε εύκολα να κατανικήσουμε τον πειρασμό του τσιμπολογήματος πριν το φαγητό, ή μπροστά στην τηλεόραση, μασώντας, την κρίσιμη στιγμή μια τσίχλα χωρίς ζάχαρη αλλά με έντονη γεύση μέντας ή δυόσμου. Η λιγούρα θα υποχωρήσει εύκολα.

7- Το μέγεθος μετράει: Σερβίροντας το δείπνο μας σε μικρό πιάτο, το μάτι μας «χορταίνει» και αυτομάτως τρώμε λιγότερο . Με το τρικ αυτό που προτείνουν οι περισσότεροι διατροφολόγοι κόβουμε ασυναίσθητα από το διαιτολόγιό μας 100- 200 θερμίδες καθημερινά .

+1 - Μέθοδος αδυνατίσματος … χάρα χάτσι μπου: Έτσι λέγεται η πανάρχαια συνήθεια των κατοίκων της Οκινάουα στην Ιαπωνία να φεύγουν από το τραπέζι χορτάτοι κατά 80% . Μια φυσική μέθοδος αδυνατίσματος και μακροζωίας, που αξίζει να υιοθετήσουμε μαθαίνοντας απλά να αφήνουμε πάντα το 20% του φαγητού μας ανέγγιχτο στο πιάτο .

 

Σχετικά θέματα
6+1 μυστικά για το αδυνάτισμα-που ίσως δεν έχετε ξανακούσει…
2015-12-17
6+1 μυστικά για το αδυνάτισμα-που ίσως δεν έχετε ξανακούσει…
 
​Διάσημες δίαιτες στο μικροσκόπιο (Part I)
2014-09-16
​Διάσημες δίαιτες στο μικροσκόπιο (Part I)
 
​Διάσημες δίαιτες στο μικροσκόπιο (Part II)
2014-09-23
​Διάσημες δίαιτες στο μικροσκόπιο (Part II)
 

 

 

 

© Copyright 2020 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
jambes fines

 

2020-07-01
Ένα ζευγάρι υπέροχες γάμπες

Το ακαταμάχητο σύμβολο γοητείας και θηλυκότητας, αναδεικνύεται ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Για να διατηρήσουν...  

deodorants

 

2020-05-27
Όσα γνωρίζουμε -και όσα δεν γνωρίζουμε- για τον ιδρώτα και τα αποσμητικά

Παρά το διάλειμμα δροσιάς που διαδέχτηκε τον πρόωρο μαγιάτικο καύσωνα, ένα ακόμα ζεστό καλοκαίρι...  

KERATOSIS PILARIS

 

2019-07-05
​Ένας γρίφος που τον λένε KP

Τι είναι αυτό που κάνει την επιδερμίδα στα μπράτσα και τους μηρούς μας τραχιά σαν γυαλόχαρτο; γιατί...  

douche

 

2019-06-12
Εσείς, τι κάνετε κάτω από το ντους;

Τις μέρες που ο υδράργυρος ανεβαίνει, εύλογα θα απαντήσετε, «δροσίζομαι» . Εμείς πάντως σας προτείνουμε...  

fitness

 

2020-06-17
Το σώμα που θέλω...με την άσκηση που του ταιριάζει

Στην αρχή αυτής της χρονιάς είχατε υποσχεθεί στον εαυτό σας ότι δεν θα παραμελήσετε άλλο το σώμα...  

elephant elbows

 

2019-02-22
Οι κρυφοί προδότες της ηλικίας 

Επιλέγουμε –και σωστά- τις καλύτερες αντιγηραντικές συνθέσεις για το πρόσωπο, τα μάτια και το λαιμό....  

 

2019-04-08
6+1 τροφές που …δεν σας αφήνουν να χορτάσετε

Τσιμπάτε ή πίνετε κάτι για να σας κόψει τη…. λιγούρα αλλά μετά, πεινάτε ακόμα περισσότερο; Σηκώνεστε...  


ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;