CONNECT:  
             

Ένας θαυμαστός καινούργιος κόσμος …. για την επιδερμίδα

Λένα Ιωαννίδου Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2016
Λένα Ιωαννίδου

 

Είθισται ο Ιανουάριος να είναι μήνας προβλέψεων για τη χρονιά που μόλις αρχίζει. Γι αυτό κι εμείς, με τη βοήθεια δύο ειδικών, θα δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον στην ομορφιά και την καλλυντική περιποίηση.

"Η βιομηχανία της ομορφιάς βρίσκεται στο κατώφλι σημαντικών αλλαγών. Υπάρχουν κάποιες κυρίαρχες τάσεις που, όπως φαίνεται, θα επαναπροσδιορίσουν τα παραδοσιακά στάνταρντ στην καινοτομία και τις στρατηγικές ανάπτυξης" πιστεύει η Irina Barbalova, επικεφαλής του Τομέα Προϊόντων Ομορφιάς & Προσωπικής Υγιεινής του διεθνούς οργανισμού έρευνας και στατιστικής των τάσεων της αγοράς, Euromonitor International . "Ζούμε σε μια συναρπαστική εποχή, χάρη στις επαναστατικές εξελίξεις στη τεχνολογία, τις συνεργασίες μεταξύ εταιριών και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων που θα επηρεάσουν τις μελλοντικές καινοτομίες" συμπληρώνει η Jane Henderson, Πρόεδρος του Τομέα Προϊόντων Ομορφιάς & Προσωπικής Υγιεινής της Mintel, μιας αντίστοιχης διεθνούς εταιρίας έρευνας αγοράς. "Ήδη η βιομηχανία καλλυντικών μελετά την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς προϊόντων ομορφιάς που θα ικανοποιούν την ανάγκη του αγοραστικού κοινού για ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στον άνθρωπο και τις συσκευές τείνει να καταργηθεί καθώς η «έξυπνη» τεχνολογία θα βοηθήσει τους καταναλωτές ελέγχουν τις ατομικές ανάγκες τους σε θέματα υγείας και ομορφιά".

Health&Beauty

Η επιθυμία ολοένα και περισσότερων καταναλωτών να ακολουθήσουν ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής και η απαίτησή τους πλέον για προϊόντα που δίνουν λύσεις προσανατολίζει μεγάλες εταιρίες καλλυντικών σε μια νέα προσέγγιση, με τη δημιουργία συνθέσεων που στοχεύουν όχι μόνο στην ομορφιά αλλά και στην υγεία και συγχρόνως αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα προβλήματα- απόδειξη για τη δύναμη της τάσης αυτής, είναι η μεγάλη ανάπτυξη των δερμοκαλλυντικών του φαρμακείου. Για παράδειγμα, οι εξειδικευμένες φόρμουλες για υγιές τριχωτό, για την προστασία από την περιβαλλοντική μόλυνση ή για προβλήματα ευαισθησίας και δυσανεξίας της επιδερμίδας, κινούν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού περισσότερο από τα καλλυντικά προϊόντα που υπόσχονται αόριστα ότι μας… «ομορφαίνουν». Τέλος, σύμφωνα με τις προβλέψεις των ειδικών, στο άμεσο μέλλον θα δούμε ακόμα περισσότερες συνθέσεις που απαντούν στην έλλειψη ενέργειας και την κούραση της επιδερμίδας και των μαλλιών, ενισχύοντας τα αποθέματα ενέργειας στα κύτταρά τους .

Η εποχή των niche

Σύμφωνα με την Irina Barbalova, η ραγδαία άνοδος των μικρών αλλά τόσο επιδραστικών μαρκών –οι αποκαλούμενες niche-, τόσο στα κανάλια της επιλεκτικής όσο και της ευρείας διανομής, διαμορφώνει ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πεδίο στην αγορά. Τα μοναδικά, καινοτόμα προϊόντα που λανσάρουν με τολμηρή πάντα διάθεση πειραματισμού, ως προς τη δράση, τις υφές ή τον τρόπο εφαρμογής τους, εμπνέουν μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες καλλυντικών να κάνουν βήματα προς νέες «ανεξερεύνητες» περιοχές, είτε εξαγοράζοντας τις niche μάρκες είτε ανανεώνοντας τις δικές τους γκάμες προϊόντων.

Η τεχνολογία στην ομορφιά

Καθώς εξοικειωνόμαστε όλο και περισσότερο με την τεχνολογία, τα hi-tech gadgets, όπως είναι οι συσκευές για τον καθαρισμό ή την απολέπιση της επιδερμίδας που έκαναν την εμφάνισή τους τα τελευταία χρόνια στην αγορά, κερδίζουν διαρκώς έδαφος. Μεγάλο επίσης ενδιαφέρον υπάρχει για τα διαγνωστικά εργαλεία που διαθέτουν οι μεγάλες μάρκες στα καταστήματα καλλυντικών, με τα οποία προσδιορίζονται ο τύπος, οι ανάγκες, και τα προβλήματα της επιδερμίδας με στόχο την παροχή μιας εξατομικευμένης πρότασης περιποίησης στην καταναλώτρια. Τέλος, τα virtual make-over apps, οι εφαρμογές για εικονικό μακιγιάζ τις οποίες μπορούν πια να «κατέβουν» οι χρήστριες smartphones -πρόσφατο παράδειγμα το Make up Genius της LOréal Paris- είναι ένα μόνο δείγμα της στενής σχέσης που μπορεί να αποκτήσει η ομορφιά με την τεχνολογία.

Τι έχουμε να δούμε ακόμα; Η Irina Barbalova αναλαμβάνει να μας ξεναγήσει και στο …άμεσο μέλλον: “Η δημιουργία "φορετών" (wearable) συσκευών που θα συλλέγουν δεδομένα για την αποτελεσματικότητα των προϊόντων στην επιδερμίδα -η LOréal αναπτύσσει ήδη ένα τέτοιο εργαλείο (micro-patch) μέτρησης της ενυδάτωσης και της θερμοκρασίας - οι virtual καθρέφτες που θα εμφανίζουν σε πραγματικό χρόνο τη δράση των καλλυντικών προσώπου και μαλλιών, τα ρούχα που ενυδατώνουν την επιδερμίδα, ή η τεχνολογία 3D εκτυπώσεων για ακόμα πιο εξατομικευμένες προτάσεις καλλυντικής περιποίησης , είναι καινοτομίες που θα δούμε πολύ σύντομα. Τα νέα αυτά επιτεύγματα θα προσφέρουν στις γυναίκες μια φουτουριστική εμπειρία ομορφιάς, συγχρόνως όμως, θα αποτελέσουν μοχλό πίεσης και προς τις εταιρίες καλλυντικών για τη δημιουργία προϊόντων που μπορούν πράγματι να προσφέρουν αποδεδειγμένη και μετρήσιμη δράση».

Πηγή: Cosmeticsdesign-europe.com

 

 

 

© Copyright 2022 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
skin ageing

 

2021-06-14
Ο χρόνος, τα σημάδια του και τα… γονίδιά μας

Είναι γεγονός ότι κάποιες γυναίκες μεγαλώνουν πιο όμορφα από κάποιες άλλες. Γιατί; Διότι από καθαρή...  

list of ingredients

 

2020-03-11
​Τι κάνει, τελικά, μια κρέμα αποτελεσματική;

Η υψηλή περιεκτικότητά της σε δραστικά συστατικά είναι η προφανής απάντηση. Όμως τα πράγματα δεν...  

gluten free cosmetics

 

2020-08-24
Καλλυντικά χωρίς γλουτένη: μήπως υπερβάλλουμε;  

Εδώ και αρκετά χρόνια, η βιομηχανία καλλυντικών, θέλοντας να συμβαδίσει με το πανίσχυρο πλέον trend του...  

skin penetration

 

2020-10-12
​Μέχρι πού φτάνουν τα συστατικά των καλλυντικών;

«Διεισδύει σε βάθος, δρα στην καρδιά των κυττάρων…». Όλες έχουμε κάποια στιγμή αναρωτηθεί τι ακριβώς...  

mature skin

 

2021-04-14
Στο κατώφλι των 50

Το πέρασμα στην ωριμότητα που σηματοδοτεί η δεκαετία των 50 συνοδεύεται από μία σειρά έντονων αλλαγών...  

microbiome

 

2021-04-16
Τα βακτήρια αγαπούν την επιδερμίδα μας

Γιατί μιλούν όλοι για το μικροβίωμα; Τι γυρεύουν τα προβιοτικά στα καλλυντικά μας; Και γιατί η βιολογική...  

 

2021-06-09
​Πίσω από τις λέξεις της ομορφιάς

Αν οι εντυπωσιακές «λέξεις-κλειδιά» στην ετικέτα μιας καλλυντικής κρέμας ήταν η μόνη σας πηγή ενημέρωσης...  


ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;