CONNECT:  
             

Για ένα πιο ηθικό και βιώσιμο μέλλον

Λένα Ιωαννίδου Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2016
Λένα Ιωαννίδου

 

The Body Shop, Enrich Not Exploit Γιορτάζοντας τα 40 της χρόνια, η The Body Shop, η εταιρία που μας έμαθε μέσα από τις πρωτοποριακές εκστρατείες της, ότι ακόμα και μια μικρή επιχείρηση μπορεί να αποτελέσει δύναμη προς το καλό, παρουσιάζει τη νέα της δέσμευση, να γίνει η πιο ηθική και πραγματικά βιώσιμη εταιρία στον κόσμο.

Πάνε πολλά χρόνια από τότε που τα πρώτα μικρά, καταπράσινα καταστήματα The Body Shop έκαναν την εμφάνισή τους στην Ελλάδα. Σε μια εποχή που η οικολογία ήταν σχεδόν άγνωστη λέξη, το περιβάλλον δεν είχε ακόμα ….τεθεί υπό την προστασία μας και τα καλλυντικά ήταν συνώνυμα με την πολυτέλεια, αυτές οι minimal αλλά καλόγουστες οάσεις ομορφιάς έκαναν τη διαφορά. Κρέμες και αφρόλουτρα με λαχταριστές ευωδιές σε λιτές συσκευασίες , φυσικά αρώματα σε μικρά γυάλινα μπουκαλάκια –ποια δεν θυμάται και ποια δεν φόρεσε το περίφημο Musk- ξύλινα αξεσουάρ και λάδια για κάθε χρήση, έγιναν πόλος έλξης ειδικά στις νέες γυναίκες, τόσο για την ποιότητά τους όσο και για τις προσιτές τους τιμές. Σ’ αυτό το ζεστό και οικείο περιβάλλον μάθαμε το 1987 για το Δίκαιο Εμπόριο με Κοινότητες, τη συνεργασία δηλαδή του The Body Shop με μικροκαλλιεργητές από κάθε γωνιά του πλανήτη για την προμήθεια των πρώτων υλών για τα καλλυντικά του. Εκεί είδαμε για πρώτη φορά την αφίσα που μας σόκαρε και μας προβλημάτισε. Το μικρό λευκό λαγουδάκι με τα κόκκινα μάτια, «θύμα» των πειραμάτων της βιομηχανίας ομορφιάς. Ήταν η παγκόσμια εκστρατεία της Anita Roddick- η ιδρύτρια και ψυχή της εταιρίας –που συνέβαλε καθοριστικά στην αλλαγή της νομοθεσίας για τα πειράματα στα ζώα. Το Body Shop (έτσι συνηθίσαμε να το λέμε, χωρίς άρθρο) ήταν αυτό που έβρισκε πάντα τρόπους να μας ευαισθητοποιεί , άλλοτε για την ενδοοικογενειακή βία και άλλοτε για το human trafficking, το εμπόριο ανθρώπων. Ακόμα κι όταν η Anita Roddick έφυγε από τη ζωή, ακόμα κι όταν εντάχθηκε στη μεγάλη οικογένεια της LOréal to 2006, το The Body Shop παρέμεινε πιστό στις ηθικές αρχές του. Σήμερα λοιπόν, 40 χρόνια μετά την γέννησή του, επαναβεβαιώνει τη θέση του ως ηγέτη στην ηθική επιχειρηματικότητα και παρουσιάζει μια νέα Δέσμευση που θα καθορίσει το επόμενο στάδιο ανάπτυξης της εταιρίας.

Enrich Not Exploit ™

Η The Body Shop ανέκαθεν πίστευε ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να αποτελέσουν μία θετική δύναμη και να φέρουν την αλλαγή. Με τη νέα Δέσμευσή της που ονομάστηκε Ενδυναμώνουμε Δεν Εκμεταλλευόμαστε (Enrich Not Exploit ™), η μάρκα αναλαμβάνει να προστατεύσει και να φροντίσει το περιβάλλον και την κοινωνία σε όλες τις πτυχές της επιχείρησης, όπως τα συστατικά, τα προϊόντα, τη συσκευασία, το ανθρώπινο δυναμικό, τους προμηθευτές και μέχρι τις στοχευμένες εκστρατείες της. Φιλοδοξώντας να εμπνεύσει μία νέα γενιά πελατών, υποστηρικτών και ειδικά νέων ανθρώπων, οι οποίοι πραγματικά νοιάζονται για τον τρόπο που λειτουργεί μία επιχείρηση, η The Body Shop, κάνει ένα βήμα παραπέρα και θέτει ένα σημαντικό στόχο: να γίνει μέχρι το 2020, η πιο ηθική και πραγματικά βιώσιμη παγκόσμια επιχείρηση.

Ενδυναμώνουμε τους Ανθρώπους μας

  • Αυξάνουμε τα βασικά συστατικά που προμηθευόμαστε από το Εμπόριο με Κοινότητες από 19 σε 40 και ενισχύουμε τις κοινότητες που τα παράγουν
  • Βοηθάμε 40.000 ανθρώπους σε οικονομικά ευάλωτες κοινότητες σε όλο τον κόσμο να έχουν πρόσβαση σε εργασία
  • Ενεργοποιούμε 8 εκατομμύρια ανθρώπους για να συμμετάσχουν στην αποστολή μας «Ενδυναμώνουμε Δεν Εκμεταλλευόμαστε», δημιουργώντας τη μεγαλύτερη έως τώρα εκστρατεία μας
  • Επενδύουμε 250.000 ώρες μεταφέροντας τη γνώση και τις ικανότητές μας για να εμπλουτίσουμε τη βιοποικιλότητα των τοπικών κοινοτήτων μας.

Ενδυναμώνουμε τα Προϊόντα μας

  • Διασφαλίζουμε ότι το 100% των φυσικών συστατικών των προϊόντων μας έχουν γνωστή σε εμάς προέλευση και ότι τα προμηθευόμαστε με βιώσιμο τρόπο, προστατεύοντας έτσι 10.000 εκτάρια δάσους και περιβάλλοντος.
  • Μειώνουμε χρόνο με το χρόνο το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα αναφορικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας.
  • Αναφέρουμε τη χρήση συστατικών φυσικής προέλευσης και των συστατικών πράσινης χημείας καθώς και τη βιοδιαποδομησιμότητα και το αποτύπωμα των προϊόντων μας στο υδάτινο περιβάλλον.
  • Δημιουργούμε έναν αγωγό καινοτομίας που θα προσφέρει πρωτοποριακά καλλυντικά συστατικά από hotspots βιοποικιλότητας βοηθώντας έτσι στην ενδυνάμωση αυτών των περιοχών.

Ενδυναμώνουμε τον Πλανήτη μας

  • Χτίζουμε Bio-Γέφυρες, προστατεύοντας και αναγεννώντας 75 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα περιβάλλοντος βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο τις κοινότητες να ζουν με πιο βιώσιμο τρόπο.
  • Μειώνουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των καταστημάτων μας αναφορικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάθε φορά που τα ανακαινίζουμε.
  • Δημιουργούμε 3 νέες βιώσιμες πρωτοποριακές μεθόδους για τη συσκευασία μας.
  • Διασφαλίζουμε ότι το 70% της συνολικής συσκευασίας των προϊόντων μας δεν περιέχει ορυκτά καύσιμα.
  • Λειτουργούμε τα καταστήματά μας με 100% ανανεώσιμη ενέργεια ή όπου αυτό δεν είναι εφικτό, θα αντισταθμίζουμε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στο περιβάλλον.
  • Μειώνουμε κατά 10% την ενέργεια που χρησιμοποιούμε σε όλα μας τα καταστήματα.

Info: H The Body Shop ιδρύθηκε το 1976 στο Brighton της Αγγλίας από την Anita Roddick και είναι μία παγκόσμια εταιρεία ομορφιάς με περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε 60 χώρες, που αναζητά τρόπους ώστε να κάνει τη θετική διαφορά στον κόσμο προσφέροντας υψηλής ποιότητας, εμπνευσμένα από τη φύση προϊόντα περιποίησης προσώπου, περιποίησης μαλλιών και μακιγιάζ που παράγονται με ηθικό και βιώσιμο τρόπο. Η The Body Shop υπήρξε πρωτοπόρος στη φιλοσοφία ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να αποτελέσουν μία δύναμη προς το καλό και μετά την απόκτηση της από τη L’Oréal το 2006, ενισχύει ακόμα περισσότερο το όραμά της.

Μάθετε περισσότερα για τη Δέσμευση

#enrichnotexploit

 

Σχετικά θέματα
Μια εταιρεία μεταμορφώνεται
2013-11-15
Μια εταιρεία μεταμορφώνεται
 
Cruelty free cosmetics: Ένα ακόμα ηθικό βήμα
2013-11-24
Cruelty free cosmetics: Ένα ακόμα ηθικό βήμα
 
Πόσο cruelty free είναι τα καλλυντικά μας;
2016-12-07
Πόσο cruelty free είναι τα καλλυντικά μας;
 

 

 

 

© Copyright 2021 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
EARTH DAY

 

2021-04-23
Η ομορφιά δίνει ελληνικό χρώμα στη Μέρα της Γης

Με αφορμή τη χθεσινή Παγκόσμια Μέρα της Γης ξεχωρίσαμε τρεις πρωτοβουλίες για την προστασία και...  

beauty trends 2021

 

2021-01-04
​Πού πάει η ομορφιά το 2021;

Κάθε χρόνο, διεθνείς αναλυτές, αφουγκράζονται τον παλμό της παγκόσμιας αγοράς των καλλυντικών, μελετούν...  

STAND UP

 

2021-03-11
Το κίνημα Stand Up μιλά… Ελληνικά

"Γιατί σου αξίζει". Η L'Oréal Paris τιμά φέτος την 50η επέτειο της εμβληματικής υπογραφής της...  

 

2020-03-13
Επιχείρηση... καθαρά χέρια

Τρία απλά tips υγιεινής και φροντίδας των χεριών για να παραμείνουμε προστατευμένες και ασφαλείς...  

covid

 

2020-04-08
​3+1 tips για μια ασφαλή ρουτίνα ομορφιάς...

Γιατί, ακόμα και απλές καθημερινές κινήσεις στη φροντίδα και το μακιγιάζ της επιδερμίδας μπορεί...  

L'OREAL FOR THE FUTURE

 

2020-07-15
​Η «πράσινη»  Γαλλική επανάσταση

Μέσα από το πρόγραμμα “L'Oréal for the Future”, ο γαλλικός κολοσσός καλλυντικών κάνει τη δική...  

122800

 

2020-10-29
Πείτε ΟΧΙ...

 


ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;